Foto's zijn een beetje raar geworden want was beetje donker binnen en ze was nogal speels 8)
We moeten nog een naam voor haar hebben dus als iemand wat weet ? zeg het gerust !
Voorkeur moet op een ie-klank eindigen (:
En wat vinden jullie van dr? (:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
detour schreef:ZIet er niet uit als een raszuivere Chihuahua.
detour schreef:Toch vrees ik van niet, weet je de achtergrond van dit pupje? En helemaal ogen als zo'n pup, dat vind ik niet..
x_Sannee schreef:
Foto's zijn een beetje raar geworden want was beetje donker binnen en ze was nogal speels 8)
We moeten nog een naam voor haar hebben dus als iemand wat weet ? zeg het gerust !
Voorkeur moet op een ie-klank eindigen (:
En wat vinden jullie van dr? (:
detour schreef:Da's ook de pest, in die landen wordt je besodemieterd waar je bij bent, heb ooit Radar gekeken, voor die oostblokkers is dit broodfok, mensen worden verliefd en nemen zwakke hondjes mee met alle gevolgen van dien.
TS, voor jou vind ik dat ronduit rot, hoor!
geerke schreef:wat een schatje!!!
al zou hij niet raszuiver zijn,maakt toch niet uit?
hij blijft heel schattig!
ThePast03 schreef:detour schreef:Da's ook de pest, in die landen wordt je besodemieterd waar je bij bent, heb ooit Radar gekeken, voor die oostblokkers is dit broodfok, mensen worden verliefd en nemen zwakke hondjes mee met alle gevolgen van dien.
TS, voor jou vind ik dat ronduit rot, hoor!
Niet alleen in die landen hoor.
Hier in Nederland doen de broodfokkers zichzelf ook voor als leuke gezinnen die hun pups in de huiskamer laten opgroeien. En natuurlijk zitten de pups in de huiskamer als jij komt kijken.
Als ouders laten ze gewoon 2 honden terwijl de pups uit het Oostblok komen.
Je kunt ervoor zorgen dat je niet bij de broodfok komt: Het beste is via een rasvereniging en wil je een kruising dan nooit meer dan de asielprijs betalen voor een pup die geënt, ontwormd en gechipt is.
Moet je meer betalen dan zit je altijd bij een broodfokker/handelaar ook al is dat een (zogenaamde) particulier met keurige huiskamer.
Helaas vinden de meeste mensen het dan een probleem dat ze moeten wachten op een pup en willen ze zo'n pup het liefst dezelfde avond halen bij mensen die geen vragen stellen.
En zo blijft de broodfok/hondenhandel in stand.
TS nogmaals veel plezier met de pup en ik kan er niet genoeg nadruk op leggen om zo snel mogelijk naar de dierenarts te gaan met je pup voor een controle.
Als je pup straks een hypo krijgt of parvo blijkt te hebben vergeef je het jezelf nooit meer als je het niet doet.
geerke schreef:ligt dit aan mij?
waar lezen jullie nu dat de pup uit het oostblok komt?
of ben ik niet meer van deze wereld en komen alle pups uit het oostblok?
(dat heb je als je al 21 jaar in frankrijk woont misschien...)
AMarijn schreef:Je kan ook denken, gelukkig heb ik die pup daar gered en krijgt hij/zij een gelukkig leven bij mij. Want als niemand ze meer koopt krijgen ze een spuitje of erger worden gwoon dood gegooid. Ligt er aan hoe je het bekijkt.