Maar niet minder knap! Tijd voor een nieuw topic dus. Met Pop en Panda gaat het heel goed, ze zijn nu ruim vijf maandjes oud. Inmiddels beginnen ze dus hun echte kattentrekjes te ontwikkelen en dat kan erg grappig zijn. 's Avonds komen ze gezellig bij ons op bed liggen en 's ochtends word ik regelmatig wakker van het geluid van een Panda die neusje-aan-neus bij mij ligt te spinnen. Pop is echt een karaktertje; die loopt te schooieren en kan een keel opzetten van heb ik jou daar als ze honger heeft.. ook heeft ze een voorliefde voor beeldschermen. De enorme flatscreen-tv en computermonitor die hier staan worden gebruikt om op te lopen, en de 'ouderwetse' monitor die je hier op de laatste foto ziet doet dienst als verwarmd bedje

Als ik sta te koken zit Panda achter me op een krukje, gewoon te kijken naar wat ik doe. Dat kan ze wel tien minuten volhouden! Pop loopt dan uiteraard te schooieren naar kruimeltjes

Ik vind het ergens wel jammer dat ze steeds minder fluffig en kittenachtig worden, maar ze blijven schattig en ik vind het super om te zien hoe ze uitgroeien tot echte katten. Ze zijn, althans dat vinden wij, supermooi en blakend gezond en we kunnen echt alles met ze.. vanmorgen heb ik ze nog ondersteboven rondgeslingerd (heel eventjes maar

1) Even ter vergelijking, dit waren ze met acht weken oud;

2) Pop in haar relaxte houding (

3) Ook rond die tijd, op het balkon. Gelukkig had ze haar stomme tuigje aan, want anders was ze naar beneden gekukeld

4) Een miauwende Panda bij het raam van de week, ze miauwde naar een beestje. Panda is degene die bij ons in huis alle ongenode beestjes uitschakelt. Als Pop een vliegje, spin of pissebed (!) ziet lopen begint ze te mauwen. Mevrouwtje Daadkracht a.k.a. Panda komt er dan gauw aan en hap-slik-weg is het beestje.

5) Pop kan ook iets heel goed, namelijk mooi zitten

6) Ons fotomodelletje

7) Panda wordt al groot, ze is al net een echte kat

8) Nou weet ik dat ik mijn account niet mag delen, maar Panda helpt soms mee met modden