Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 00:04

Belangrijkste is denk ik ook of de kat alert en goed blijft eten/drinken.

Viel mij op dat de katers al aardig voltallig beginnen te worden. Benieuwd wanneer mama met sexuele voorlichting gaat beginnen. := :')

Snadrem

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 00:05

Die wond ziet er hartstikke netjes uit. Wat vermoeider dan normaal is ook helemaal niet gek, dat lijfje is heel hard aan het genezen en daar gaat veel energie naar toe.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 14:21

Ik houd het heel goed in de gaten :j Controleer de wondjes + Cookie zijn buik meerdere keren per dag. De dierenarts zei ook dat wassen mag, maar overmatig wassen of er echt aan gaan plukken/erin bijten niet. Van dat tweede is geen sprake gelukkig :)

Ze zijn fit, gezellig, eten en drinken goed. En ze vinden elkaar ook nog lief <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 21:15

Fijn dat het goed lijkt te gaan met de mannen berdien.

Hier wilde Haru graag helpen met koken vandaag. Heb hem verteld dat hij daar nog iets te jong voor is
Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 10:41

Het is zondagochtend, het regent en je mist wat onderdelen := Wat doe je dan?

Vogeltjes-tv! Lekker lui vanuit bed {:}

Afbeelding

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 12:03

Leuke foto’s komen er weer voorbij! :D

:')
Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 18:51

Iemand ook bekend met het fenomeen dat katers na de castratie D.R.U.K. zijn? Ze zijn hier hélemaal gek := Fudge was altijd wel wat drukker maar Cookie breekt het hele huis af :') Vliegt over alles heen, duikt vól op Fudge, sloopt in zijn enthousiasme bijna de ballen-baan en ze gaan hárd het huis door. Zo ken ik hem helemaal niet! Of niet meer, hij was als klein katertje ook wel een druktemaker maar eenmaal aan Fudge gewenst was hij onze goodest boy. Nou, het is nou onze sloopkogel.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 19:32

:Y) Dat is hier dagelijkse kost met de abessijnen en somali _O- :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 19:36

Redelijk normaal toch.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 19:52

Nou hier niet := Ze speelden wel maar dit was wel overtreffende trap. Echt een verschil tussen voor en na.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 21:22

Ik had hier net een wervelwind door huis heen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 23:13

Oh hier is standaard de ochtendstorm en de avondstorm van katten :')

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 10:59

Die blik van Moos <3

Haru op het aanrecht :')

Fijn dat het goed gaat met die 2 Berdien! Die wervelwind herken ik wel hoor := Nouja, 1 van de 2. Donya vliegt als een bezetene door het huis, Dolce is nog wat rustiger.
Donya heeft overigens haar mooie rooie pakje uit, ze trekt hem zelf los met grof geweld, de gaten zitten erin := Daarnaast heeft ze ook de pleister los getrokken :x Ook Dolce heeft zich ontdaan van pleister (of haar zus heeft geholpen dat weet ik niet). Stress in huis, want die pleisters zijn nergens terug te vinden :roll: Toch maar even de ontlasting in de gaten houden.
Ze laten de wond/hechtingen wel met rust nu gelukkig, ik denk dat de pleister enorm irriteerde en dat dat het grote probleem was.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 11:02

Moos rent ook regelmatig als een stormwind door huis en beukt alles op z’n pad omver.

8-)
Afbeelding
Afbeelding

En nu lekker samen chillen op de bank:
Afbeelding

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 11:19

Ja hier is het dingen omver beuken en dan allebei zich kapot schrikken om vervolgens nog harder te rennen en meer omver te beuken in het proces _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 11:35

Het is altijd extra lekker slapen na een nacht vol ruige activiteiten :')

Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:27

De 'niet meer echte mannen' moeten blijkbaar al de spanning en sensatie even kwijt zo te lezen :=

heerlijke fotos allemaal weer <3 Die springfoto van Moos is goed gelukt!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:30

Morgen moet Nova voor haar tandjes... ben benieuwd

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:37

Spannend, ik duim dat alles goed gaat!

Ik heb de tandartsafspraak voor Flap even in de ijskast gezet. Mijn pony is flink ziek geweest en dat is nog best een zorg nog, en ik kon een extra zorg (los van de kosten) er even niet bij hebben. Ben vorige week weer langs de dierenarts geweest om het te bespreken, want mijn onderbuik wilde het ook (nog) niet. Het is momenteel heel rustig, onder zijn alle tandjes er uit en mooi licht roze, boven wel los maar ook geen ontstekingen te zien. Het gaat om de mini voortandjes overigens. Hij glanst als een malle, wast zich prima, eet als een dijker. Niets aan te merken. En met het rustige tandvlees gaf ook de DA dat we best nog kunnen wachten. Dus voor nu even in de ijskast gezet... Geeft mij een hoop rust, want ik keek (kijk) er enorm tegenop vanwege zijn hartprobleem en had al allemaal nachtmerries dat hij niet meer wakker werd :o

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:58

Tancreda4 schreef:
Spannend, ik duim dat alles goed gaat!

Ik heb de tandartsafspraak voor Flap even in de ijskast gezet. Mijn pony is flink ziek geweest en dat is nog best een zorg nog, en ik kon een extra zorg (los van de kosten) er even niet bij hebben. Ben vorige week weer langs de dierenarts geweest om het te bespreken, want mijn onderbuik wilde het ook (nog) niet. Het is momenteel heel rustig, onder zijn alle tandjes er uit en mooi licht roze, boven wel los maar ook geen ontstekingen te zien. Het gaat om de mini voortandjes overigens. Hij glanst als een malle, wast zich prima, eet als een dijker. Niets aan te merken. En met het rustige tandvlees gaf ook de DA dat we best nog kunnen wachten. Dus voor nu even in de ijskast gezet... Geeft mij een hoop rust, want ik keek (kijk) er enorm tegenop vanwege zijn hartprobleem en had al allemaal nachtmerries dat hij niet meer wakker werd :o

Ik hoop het ook, het eten gaat niet van harte. En afgelopen zaterdag sliep ze meer wel dan niet. Werd ze wakker dan ging ze alleen even wat knabbelen en toen weer verder slapen.
Volgens de vervanger van mijn dierenarts had ze geen pijnstilling nodig aangezien ze niet zoveel last zou hebben. Misschien hoeft ze niet zoveel eten meer maar ik vind dat ze gewoon weinig eet voor haar doen.
Morgen maar mijn zorgen verder uiten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 15:04

Ze zijn hier echt niet in beweging te krijgen :') Lekker ook. De hele nacht keten (en mij wakker houden) en nu moet ik werken en de mannen?

:O lekker dutten
Afbeelding

Fúck wat voel ik?
Afbeelding

It’s Fudgie! _O- _O-
Afbeelding

Past verder nog prima!
Afbeelding

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 15:21

Ohmygod :') _O-

Zit een beetje in het weer denk ik, dat ze terror zijn. Casey heeft ook ergens last van := ze heeft besloten dat ze naar buiten gaat. Echt niet tegen te houden bij de deur, ze piept er gewoon tussen..
Snap niet waar het ineens vandaan komt ook. Ze is nog nooit buiten geweest?
Op een keer na, toen was de deur niet goed dicht gevallen en zaten ze beide buiten :oo Casey in paniek en Karel was meteen vriendjes met één van de buitenkatten haha.

Maar vertrouw haar niet buiten. Dus maar even in een tuigje gekocht dat ze toch dr ei kwijt kan maar dan veilig. Kleine draak af en toe.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 20:47

Sterkte voor morgen purny. Hopelijk helpt de behandeling haar.

Haha boefjes berdien Hopelijk is het snel weer over. Ben altijd blij dat ze hier snacht goed slapen.

Vervelend nyaleti hopelijk werkt het aan een tuigje naar buiten

Hier wil Haru graag zijn nieuwe sieraad aan iedereen laten zien :+
Afbeelding
Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 09:45

Casey gaat op avontuur :D :=

Mooi hoor Haru :j

Cookie is in zijn nopjes, hij mag van mij weer op het balkon. Wond is rustig en hij geniet zo van gluren naar de buren. En aan de lavendel ruiken :))
Afbeelding

Vannacht heeft Cookie de deur van de slaapkamer open gebeukt, ze wilden op bed slapen…
Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 10:39

Haha hoe heeft haru dat voor elkaar gekregen??

Berdien, die foto van geplette fudge in dat hangmandje hahahah, heerlijk dat ze zo leuk samen liggen <3

Wij hebben een aanloopkatje op stal. Echt mini. Ze was heel schuw maar sinds 2 dagen heeft ze door dat we kunnen voeren maar vooral dat we kunnen aaien. Wat een kroelkatje, alsof ze maanden zonder liefde moet inhalen <3 <3

Afbeelding