Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fijn dat het zo goed gaat!
Ik snap ze wel, ze zijn ook veel te leuk

In de loop van de dag zal het wel weer wat minder worden. Lucas was vrij snel weer boven jan. En chagrijnig
Kennelijk hebben mijn charmante geluiden en de emmer echter op Victor een behoorlijke indruk gemaakt, want die heeft zich bijna een hele dag verstopt op de kast in de rommelkamer en durfde bijna de woonkamer niet meer in
vooral mijn dekentje en ik op de bank waren ineens heeeeel eng geworden. Wel jammer, want hij kwam de afgelopen dagen juist zo gezellig er bij liggen

en arme jij! Wat naar zeg, zo beroerd zijn.
Hij wast vooral om de wond, al dat haar ruikt natuurlijk gek en rond zijn
Fudge heeft alles grondig gepoetst en slaapt nu. Cookie wast nu vooral vacht. Pootjes, gezichtje, alles moet schoon.
hij doet dingen wat Figaro nooit gedaan heeft

maar die zijn toch net wat handiger en hebben ook een poedertje om het evt bloeden te stoppen.
Zo herkenbaar, zo is onze Fudge ook t.o.v. Cookie. Cookie is onze goodest boy
en Fudge… dat is echt zijn eigen persoontje 

Met hem worstelen onder de douche is nu geen optie, dus het er maar uitgeknipt en zo goed als schoon gemaakt. Zal wel een reactie zijn op het weinige eten, het was nl geen diarree maar echt een plakkerig stukje poep
zijn ze allemaal gezond verklaard?

Ik ben ook zo snel bezorgd.. Ze doen het echt prima hoor
Maar elke keer dat ze wassen denk ik ‘is dit niet teveel? Gaat het goed? Is dit gewoon wassen of is er iets?’ Man man man
Ze slapen wel meer. Snap ik wel, het is toch ook wel iets heftigs. Ook eten ze minder dan normaal, maar ze eten wel. De kip was ook zo op