Ik ga die pilletjes even vragen bij de DA of dat veilig kan. Want bij mijn ouders hun oude katje viel zo'n pilletje helemaal verkeerd en is ze nooit meer de oude geworden, dus ik ben een beetje terughoudend daarin (achteraf had ze schildklier, kalium iets, en blijkbaar was die combinatie met dat rustgevende pilletje geen goede combinatie).

Terwijl ze nog leven.

. En Marcella, als ik dat nog niet had gedaan 

Ze zijn vandaag 19 weken oud.

), vermaakt zich goed. Super speels, maar gaat allemaal heel gecontroleerd. Skittles daarentegen
Ook zij is super lief, maar zo ongekend druk. Blijft maar doorgaan met op dingen klimmen wat niet mag, corrigeren werkt niet. Ze gaat er dan wel af, maar doet het zo weer en neemt in haar afsprong regelmatig iets mee. Ik heb soms het idee dat ze bijna last heeft van zichzelf, dat ze niet weet waar ze ermee heen moet. Ze windt ondertussen iedereen om haar vingers met haar grote kijkers, dus iedereen die hier komt krijgt strenge instructies over wat er wel en niet mag en mensen houden zich daar ook aan. Ik durf ook wel te zeggen dat ik echt consequent ben richting haar, vanaf het begin.
), het gaat continu door. Met de hengel heeft ze ook geen rem bijv, als ze moe is, laat ze dat niet merken. Als het me te gek wordt, zet ik haar in de bijkeuken. Dan valt ze of als een blok in slaap, of ze vindt zichzelf heel zielig en gaat zitten mauwen.