Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier zijn de mannen nog volslagen onbekend met het feit dat ze man zijn
Terwijl Cookie nu al wel een half jaar is. Na mijn vakantie volgende week maar eens kijken wanneer we wat gaan doen.

Vannacht zijn ze voor het eerst alleen thuis geweest. Zo weer die kant op, hopelijk hebben ze het huis heel geladen
je bent wel verplicht straks een xxl hangmat te kopen hè!

Emj_23 schreef:Sorry purny, maar deze volg ik echt niet meer. Je kat eet slecht omdat er iets met het gebit is. En dan pas over 2 maanden laten helpen? Ik snap je prioritering echt niet? Is niet leuk, maar de kat kan er niets aan doen dat jij niet genoeg financiële middelen hebt.

Nyaleti schreef:Flexadin zijn snoepjes! In een katten Facebook groep is er vast wel iemand zo lief om er een aantal op te sturen zodat je kan kijken of Nova ze lust.
Er was nu toch waarschijnlijk sprake van een omgevings allergie?
Ik wilde ook altijd een oudje uit het asiel, en je weet dat ze kwalen kunnen hebben, maar het is mij toen met m'n rooie ook wel wat tegen gevallen. Ik wist dat hij Vif en verleden had, je doet het met liefde, maar zoveel zorgen vooral. Ene kant zou ik het zo weer doen, andere kant toch de twijfel.
Ik denk dat ik het gewoon aantrek aangezien al m'n beestjes zorgen kinderen zijn en waren