Emj_23 schreef:Sorry purny, maar deze volg ik echt niet meer. Je kat eet slecht omdat er iets met het gebit is. En dan pas over 2 maanden laten helpen? Ik snap je prioritering echt niet? Is niet leuk, maar de kat kan er niets aan doen dat jij niet genoeg financiële middelen hebt.
Sorry hoor, maar als jij het voor wil schieten be my guest.
Ik vind deze opmerking van jou echt niet kunnen. Als je mijn topics die ik heb geopend over Nova hebt gevolgd dan kun je er op uit maken dat ik er alles aan doe wat in mijn macht ligt om haar te helpen met dierenartsrekeningen tot 300 euro aan toe.
Ze eet wel brokjes maar minder dan voorheen. En natvoer eet ze wel goed.
En ik geef toch aan dat als mijn vakantie gecanceld word dat ik dan de behandeling eerder laat plaatsvinden?
Ook was de tandsteen niet zo veel. Er zit wel tandsteen. Was het ernstig geweest dan had ik de behandeling eerder plaats laten vinden en had de dierenarts wel tegen mij gezegd dat het zo snel mogelijk moest. En mijn dierenarts gaat ook op vakantie dus er is geen a la de minuut plek.
Nova heeft vanaf begin dat ik haar heb al ruim 700 euro aan dierenartskosten en al die tijd heb ik die kunnen betalen. Maar als je zelf ook een aantal grote rekeningen hebt gehad...
Had ik die grote dierenartskosten niet willen hebben? Dan had ik haar kosteloos bij het asiel terug kunnen brengen(zij noemen dat coulance ik niet) en dan zou ze alsnog van adres naar adres hoppen omdat ze in het asiel gestopt is omdat ze teveel geld heeft gekost. En het complete verhaal niet verteld wordt bij de toekomstige adoptanten.
Dus ga mij geen gevoel aanpraten dat ik niet genoeg prioriteit heb voor haar. Dit doet me eerlijk gezegd wel heel veel pijn.