Ben even op marktplaats gaan kijken, heb nu met twee contact. Ga nog ff besluiten welke we willen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:@meniekske ja heben ook altijd druk bezig met bijhouden
![]()
Wat een lieffie is ze![]()
Maar nu heb ik weer jullie hulp nodig
Welke van de 3 vinden jullie het best/leukst
1.
[ [url=m/TNtcPE.jpg]Afbeelding[/url] ]
2.
[ [url=m/uQLRei.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of
3.
[ [url=m/WWItHK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoor het graag
Goof schreef:Appeltje, koop gewoon wat je wil en goed kwijt kan. Je kat moet het leuk vinden, niet wij
xoranlover schreef:Denk er even aan dat een kat het liefst helemaal gestrekt staat als ze krabben. Ze liggen meestal het liefste hoog. Lage mandjes doen ze hier over het algemeen niks mee.
Plus pas op met een krabpaal van marktplaats. Er kunnen parasieten in zitten of wat dan ook. Ik doe het met de cattery nooit een krabpaal van marktplaats. Ben veel te bang dat ik ziektes in huis breng en dadelijk allemaal dode kittens heb.
Lukasje schreef:Ik zou dan weer niet voor de eerste gaan. Tenzij ik mis ben, heeft die geen grote(re) paal die doorloopt van onder tot boven maar bestaat die uit allemaal korte delen. Mijn katten vinden het leuk om langs zo’n paal naar boven te roetsjen.
En ja, persoonlijk zou ik een krabpaal nooit 2ehands kopen. Stel dat de vorige kat vlooien had en dan weten dat vlooieneitjes jaren overleven, brrr. Allicht is dat veel te ver gezocht maar ik zou hem toch wel behandelen tegen ongedierte dan.
Appeltje_1 schreef:Lukasje schreef:Ik zou dan weer niet voor de eerste gaan. Tenzij ik mis ben, heeft die geen grote(re) paal die doorloopt van onder tot boven maar bestaat die uit allemaal korte delen. Mijn katten vinden het leuk om langs zo’n paal naar boven te roetsjen.
En ja, persoonlijk zou ik een krabpaal nooit 2ehands kopen. Stel dat de vorige kat vlooien had en dan weten dat vlooieneitjes jaren overleven, brrr. Allicht is dat veel te ver gezocht maar ik zou hem toch wel behandelen tegen ongedierte dan.
We gaan ook zeker eerst na vragen hoe het met ziektes en vlooien zit bij hun katten.
Daarnaast hebben wij hier een vlooien spray voor meubilair dus die gaat er meteen overheen.
Ik ga al jullie antwoorden mee nemen in mijn besluit! Misschien kijken we wel verder naar een helemaal nieuwe!
1. Is overigens helemaal nieuw.
luuntje schreef:Jessica wat een mooie dames.
Zijn dit recente foto’s of vanaf mei?
De onderste foto bij allebei is recent, vorige week gemaakt & de foto van hun samen is ook van vorige week![]()
Meniekske wat een fluffy dame.
Appeltje ik heb ook bewust een nieuwe krabpaal gekocht.
Ik durf het niet aan om 2e hands te kopen.
Straks zitten er beestjes in of is er gerookt in het huis.
luuntje schreef:Jessica wat een mooie dames.
Zijn dit recente foto’s of vanaf mei?
Meniekske wat een fluffy dame.
Appeltje ik heb ook bewust een nieuwe krabpaal gekocht.
Ik durf het niet aan om 2e hands te kopen.
Straks zitten er beestjes in of is er gerookt in het huis.
Appeltje_1 schreef:Luuntje wat is ze ontzettend knap!Vind haar oogjes maar ook zeker haar kleur absoluut prachtig
![]()
Bedankt voor al jullie krabpaal hulp, we hebben alles mee genomen in een besluit voor krabpaal.
We nemen nu deze, helemaal nieuw van Amazon. Annemiek73 bedankt voor dat linkje naar Amazon, heeft ons ontzettend geholpen!
[ [url=m/CLTOC6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu maar weer gauw naar de foto’s over kitten en katten inplaats vab krabpalen!
Sorry!