Het babystekelmonstertje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 23:06

Dat heeft er niet zoveel mee te maken denk ik, aangezien ze prima ouder kunnen worden - ook ouder dan ze in het wild ooit zouden worden.
Mijn eerste heb ik natuurlijk ziek gekocht al wist ik dat toen niet (verwaarlozing bij vorige eigenaar), dat was niet heel gek dat die al zo snel overleed al was het natuurlijk heel jammer... en Loki was gewoon stomme pech. Narcose gaat bijna altijd goed, en die ene keer niet.. er zijn zat mensen die voor een simpel iets zoals nageltjes knippen even naar de DA gaan voor een roesje (een prikkelbol die niet wil krijg je echt de nageltjes niet van geknipt namelijk), zonder problemen. Ook de DA had er genoeg behandeld en dit niet aan zien komen, maar 't blijft altijd een risico.

Nummus

Re: Het babystekelmonstertje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:09

Dan heb je inderdaad net pech... :(:)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 23:10

Ja, maar dan blijf je er toch een beetje huiverig voor. :=

Mijn moeder zei ook al koop gewoon 2 cavia's (alsof die niet zomaar dood kunnen gaan) maar nee, dat wordt 'm niet :')

Nummus

Re: Het babystekelmonstertje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:19

Ik heb 4 cavia's gehad, geen van alle heeft de ouderdom gehaald. Eentje stierf aan Vitamine C tekort (de vorige eigenaar had me niks verteld over dat ze dat niet zelf kunnen maken), eentje aan een keeltumor waarvan de dierenarts mij de schuld gaf (nooit meer naar die zak toe gegaan), en de andere twee aan de schurft die ik het hok maar niet uit leek te krijgen, ze kregen het elke keer weer!

Nee hoor, dat is dan weer míjn pechsoort... :')

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 00:06

Fiffill schreef:
Ja, maar dan blijf je er toch een beetje huiverig voor. :=

Mijn moeder zei ook al koop gewoon 2 cavia's (alsof die niet zomaar dood kunnen gaan) maar nee, dat wordt 'm niet :')

Je weet wat ik gezegt heb ze is er nog steeds.. je snapt wat ik bedoel ;)