Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar zodra je gaat zitten, zijn ze weg. Hopelijk komt dat schoot liggen ooit nog, heeft bij Lotje ook een paar jaar geduurd voor ze me daar goed genoeg voor vond. En écht op schoot liggen is ze pas gaan doen in haar laatste jaren. Dus we hebben nog wel even
Kan me voorstellen dat het zwaar is met zo'n dikke buik in die warmte
Marcella ook nog in spanning
Dat filmpje is echt hilarisch
Ik snap dat je je zorgen maakt.
Echt te schattig *smelt*
Oktober staan ze op de planning voor castratie, ik dacht dat gaat nog wel. En nu toch krols. Wat een herrie komt daar uit
Mijn vorige poezels zijn jaaaaaaaren terug ook 1 keer krols geweest voor de castratie, maar die hielden het nog bij bescheiden mauwen. Donya krijst de hele buurt bij elkaar
) maar de laatste dagen eet hij overdag niets. Dus ik loop heel de dag met allerlei brokjes achter hem aan en snoepjes
die hij overigens ook eet, maar vervolgens gaat hij, aan het einde van de dag, bunkeren alsof zijn leven er vanaf hangt haha en ook ‘s nachts eet hij goed dus ik hobbel er niet meer achteraan.

Ze staan beide op pro-biotica van Purina, en dat lijkt toch wel wat te doen.

wat zijn ze enorm knap
maar gin is echt een enorme softie. Aoi heeft dus ook nergens last van
Wat zijn ze verschrikkelijk knap 

Al doe ik hem 's nachts wel eens af, omdat hij dan wel erg luid is als hij op sjouw is door het huis om 3 uur 's nachts. Marcella schreef:Zijn nu al 4 kittens en ze gaan er per 2 eruit.
Alleen ben dus kittens bandjes vergeten te bestellen.