Ik wacht nog vol ongeduld. Waarom krijg ik een vermoeden dat Alexia weer heel stiekem gaat doen.
Ro0sje
Geplaatst: 12-09-23 23:11
Tranceda jij hebt wel echt de meest gezellige en fijne collega ever! Als ik thuis werk komt Teddie ook altijd naast of op de laptop liggen. Met een kat ben je nooit alleen.
En gelukkig viel de bijensteek mee. Je schrikt toch hè? Maar katten zijn zo bikkelhard, die kunnen echt wel een stootje (of 9) hebben.
Purny helemaal niet raar hoor dat je je zo'n zorgen maakt. Katten horen gewoon te eten, dus als ze dat niet doen maak ik me ook meteen zorgen. Ja, ze kunnen de verwende neus wel eens ophalen voor "weer DEZE brokjes, ik blief iets wat net een beetje meer kost graag". Maar dat pik je er wel uit. Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op!
Oh die Cookie en Fudge, ik vind ze echt heel leuk! Viktor en Lukas zijn nog altijd geen schoot katten. Je kan ze wel oppakken en rond sjouwen, vinden ze helemaal fantastisch. Lukas gaat dan zelfs echt als een slappe baby in je armen liggen op zijn rug Maar zodra je gaat zitten, zijn ze weg. Hopelijk komt dat schoot liggen ooit nog, heeft bij Lotje ook een paar jaar geduurd voor ze me daar goed genoeg voor vond. En écht op schoot liggen is ze pas gaan doen in haar laatste jaren. Dus we hebben nog wel even
Poeh, nog meer kittens op komst! Ik ben heel benieuwd naar wat voor knaps ze aan het bakken is. Dat bakken wil wel met die temperaturen van de laatste tijd, pfff..
muppetmayo
Geplaatst: 13-09-23 08:17
Wat leuk, straks nog meer kittenspam in het topic Kan me voorstellen dat het zwaar is met zo'n dikke buik in die warmte Marcella ook nog in spanning
Weer rode draken spam! Dat filmpje is echt hilarisch
Purny wat vervelend dat ze zo weinig eet! Hier eten ze ook wel minder door de warmte, maar dit klinkt wel als heel weinig Ik snap dat je je zorgen maakt.
Berdien wat een gezellige collega heb je
Eefsel wat een leuk nieuw vriendje! Echt te schattig *smelt*
Tancreda wat fijn dat het meevalt met het pootje van Flap! En jij hebt ook al zo'n heerlijk gezellige collega
Hier is Donya krols Oktober staan ze op de planning voor castratie, ik dacht dat gaat nog wel. En nu toch krols. Wat een herrie komt daar uit Mijn vorige poezels zijn jaaaaaaaren terug ook 1 keer krols geweest voor de castratie, maar die hielden het nog bij bescheiden mauwen. Donya krijst de hele buurt bij elkaar
Purny, niet etende katten geeft hier ook altijd stress. Woezel heeft er de laatste dagen een handje van om naar zijn voerbak te lopen, te snuffelen, en toch weer af te taaien. Nou doet hij dat altijd al wel (controle denk ik dat zijn brokjes er nog zijn ) maar de laatste dagen eet hij overdag niets. Dus ik loop heel de dag met allerlei brokjes achter hem aan en snoepjes die hij overigens ook eet, maar vervolgens gaat hij, aan het einde van de dag, bunkeren alsof zijn leven er vanaf hangt haha en ook ‘s nachts eet hij goed dus ik hobbel er niet meer achteraan.
Nova is wel een ander verhaal, maar ik begrijp je stress en zorgen dus echt goed!
Volgende week moet ze haar solensia en dan laat ik even bloed trekken. Kan zijn dat ze gewoon last van de warmte had.
Berdien
Geplaatst: 13-09-23 17:08
Goed dat ze in ieder geval wat gegeten heeft!
De boys hebben zich weer goed vermaakt vandaag
En na een paar uur je baasje van het werk te hebben gehouden is het de hoogste tijd voor?
We hebben al een paar dagen schone billen Ze staan beide op pro-biotica van Purina, en dat lijkt toch wel wat te doen.
ryukapple
Geplaatst: 13-09-23 20:56
Fijn dat ze weer wat eet purny. Hopelijk snel weer helemaal zichzelf. Kwa drinken lijkt het mij wel mee te vallen. Ze horen zo'n 40ml per kg lichaamsgewicht binnen te krijgen per dag dus dan is dat niet heel veel.
Super fijn berdien duim voor je dat het nu echt goed blijft gaan.
Leuk dat er nog meer kittenspam aankomt ook.
Hier zijn de mannen blij dat ik een avondje met ze kan bankhangen
Haru wordt wel echt groot nu. Doet amper nog onder voor Gin. Gin baalt volgens mij soms wel dat die kleine piranha zo groot wordt. Die zet je niet meer zo makkelijk op zijn plek
@ Purny als ze maar blijft eten. Kleine beetjes is oke.
@Berdien haha goede collega's heb je en dan is een dutje op zijn tijd zeker nodig.
@ryukapple haha Dat is balen als ie te groot wordt. Maakt Nishi hier trouwens geen probleem van. Die is de kleinste en nog steeds iedereen de baas. Die hoeft maar te grommen blazen of 1 klap te verkopen en ze weten het weer.
Oohhhh die kittens Wat zijn ze verschrikkelijk knap
Haru wordt al een hele kerel! Hoe oud is hij nou?
Prairy
Geplaatst: 14-09-23 17:13
Heeft iemand ervaring met de Catspad feeder?
Mijn zusje was er niet zo tevreden over (die had wel de allereerste versie van kickstarter) maar misschien hebben jullie andere ervaringen.
Probleem voor mij is dat hij met een tag werkt, dus een halsband. Nu is dat voor mijn main coon waarschijnlijk niet zon probleem, maar voor de htk waardoor ik het ook zou willen gebruiken, wel.
Ik ben voor de 3 die redelijk onbeperkt mogen eten wel tevreden over de surefeed maar wil de andere 2 ook vaker kleine porties droogvoer kunnen geven.
ryukapple
Geplaatst: 14-09-23 19:16
Berdien schreef:
Oohhhh die kittens Wat zijn ze verschrikkelijk knap
Ik was aan het spellen en toen besloot er een kat op mijn laptop te liggen. Nu kan ik niks
Ze doen het hier niet heel vaak, maar vandaag dus wel
Tancreda4
Geplaatst: 14-09-23 21:24
Alexia al kinders?
MuppetMayo, ik heb nog nooit een krolse kat meegemaakt, maar de verhalen zijn altijd wel veel zeggend... succes
Hoe gaat het nu Purny?
Berdien heerlijke foto's, wat een geweldige katjes
Oh Xoran, wat een prachtige foto's, ze zijn echt té schattig!! Die oortjes, die pootjes, alles
Hier wel een halsbandje. Met een luid belletje, zodat ik weet waar hij uithangt. Als hij in de tuin mag, doe ik deur en raam open en als het te stil is ga ik even bij hem kijken. Ik vind het wel handig dat ik weet waar hij uithangt Al doe ik hem 's nachts wel eens af, omdat hij dan wel erg luid is als hij op sjouw is door het huis om 3 uur 's nachts.