Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 17:49

Roodvos schreef:
Ik ben een echte crazy cat lady O:) . Ik heb Spook haar zonneterras hersteld met een paar straatklinkers {:}

Afbeelding
<3

caro29

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-23 21:01

Wij hebben nu ook weer vuurwerk. Politie sirenes gaan ook lekker. De hond is onrustig deels ook van de warmte en de katten reageren niet meer. Vuurwerk mag van mij verboden worden. Ik heb er helemaal niks mee

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 08:54

Schone billen vanochtend *\o/*

En twee uitgeputte katjes na een nacht lang baasje terroriseren. Ze mochten op de slaapkamer, zodat ze bij het balkon konden en de deuren open konden blijven. Fudge heeft tot half vier mij getergd, toen heb ik ze alsnog in de gang geflikkerd. Man man man :')

En nu? Nu zijn ze moe..
Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 10:19

Berdien, zo de neiging dan soms om ze wakker te houden als wraak. Maar dan zie je zo lief liggen.... en dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen ze wakker te maken <3 Jeej voor de schone billen!

Roodvos, wat goed van je dat je het bed weer hebt herstelt! Wat nou fijne zachte mandjes... klinkers is HET beste bed blijkbaar <3 <3 <3

Wat rot dat er al vuurwerk is bij sommigen... zo sneu voor de dieren :(

Flappie is zielig. Hij mocht vanmorgen weer lekker in de tuin na een paar dagen niet te zijn geweest omdat ik op vakantie was. Lekker aan het vliegen, spelen, planten slopen (grmbl), en door de schutting de poort in gluren op de uitkijk voor andere katten. Maar toen zag ik m opeens in de hoek liggen, en zag gelijk aan z'n kop dat hij niet happy was. Likkend aan z'n pootje, oh jee het zal toch niet... En ja hoor, ik moest een angeltje uit een van zijn beans halen. Hij loopt er inmiddels weer mee rond dus ik hoop dat het hier bij blijft en hij niet een allergische reactie krijgt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 10:20

Nova heeft vanmorgen niks gegeten... hopelijk heeft ze haar bakje leeg als ik thuis kom

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 17:30

Ik heb hier heel wat dozen op elkaar gestapelt om oud papier in te verzamelen. Maar ze zijn momenteel nog leeg. Eerder vanmiddag vond ik op een gegeven moment dit:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:')
Ze was helemaal happy in dr nieuwe eigen gevonden huisje _O-

En dan terwijl ik foto's aan het maken ben spring dit ook nog op mijn rug:
Afbeelding
Afbeelding
Ik was een fijn opstapje om mooi buiten te kijken dus _O-

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 20:35

Katten en dozen…. Het blijft een magische combinatie.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 20:43

Ik zag dat ik een PB had dat de rode mannetjes en ik hier gemist werden :')

Excuses, ik heb een tijdje geleden de fout gemaakt The Sims weer te downloaden en sindsdien staat mijn hele sociale leven on hold _O- Daarnaast zijn we net twee weken op vakantie geweest :)

De meneertjes mochten dus voor het eerst alleen thuis blijven :wow: Cavia's Mickie en Lennie hebben we wel naar een pension gedaan, want de combi meneertjes + gebrek aan toezicht + interessante knaagdieren leek ons geen goeie. Onze buurman heeft op Viktor en Lukas gepast en dat is super gegaan, net als destijds met Lotje <3 Alleen zijn er nu wat meer planten gesneuveld, want ja.. mannen.

Lukas heeft zich goed geamuseerd met de buurman :') we hebben tijdens de vakantie helemaal dubbel gelegen om dit filmpje wat we doorgestuurd kregen _O-

Ik heb een gedeelte bij gelezen en wat zien alle katten er nog steeds knap uit!! Berdien, die twee van jou zijn wel een heel knap stel draken. En schitterende kittens komen er voorbij!! Robin, fijn dat Moos Emoosional support geeft. Die keukenrol had ie gewoon nodig om confetti voor je te maken om de sfeer er in te houden.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 22:08

O my god Snadrem!

Jaaaa, we missen je rode mannen. Jou verhalen zijn altijd leuk om te lezen :))

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 22:30

Jaaa, daar is ze weer! *\o/*

Dat filmpje van Lukas, die uitdrukking op zijn kop :')

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 23:04

Ah leuk dat je weer terug bent Snadrem! :D

Moosje ligt deze warmte dagen veel in de vensterbank te dutten.
Afbeelding

En kriebels <3
Afbeelding

En natuurlijk moet er ook met deze hitte geposeerd worden
Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 08:11

Ja OnlyFans stopt natuurlijk niet in de herfst. Moos beseft maar al te goed dat ook sexy mannen hard moeten werken. Mooi zijn takes effort, daar moet je dan ongeveer 22 uur per dag voor ontspannen om dat vol te kunnen houden.

Ja, dat filmpje :') Ik denk dat we het wel tien keer op rij hebben bekeken en we lagen de hele tijd in een deuk om die kop van Lukas :') en die spartelende pootjes _O-

De mannetjes zijn wel echt blij dat we weer thuis zijn. Gelukkig maar, toen ik vroeger klein was hadden we katten die ons na de vakantie drie weken lang negeerden of in je koffer gingen zeiken :')

Viktor viert onze hereniging met veel knuffelen en stoeien en af en toe vanuit het niets een liedje zingen.

Knuffelen met de poef
Afbeelding

En meppen naar de camera!
Afbeelding

Om zeven uur kwam Viktor al zachtjes tegen de slaapkamer aan beuken want hij vond dat ze al weer lang genoeg zonder toezicht zaten.

Lukas in ondertussen al een uur lang aan het klieren. Deze plant moet stuk, hier moeten ook mijn nageltjes in, dit electriciteitkabeltje verdient mijn aandacht.... net probeerde hij in de caviakast te klauteren maar kwam toen duidelijk met een van zijn nageltjes vast te zitten in een kier. Ik kon hem gelukkig bevrijden terwijl hij heel zielig aan het miauwen was. Hij heeft net twee minuten lang zielig aan zijn pootje zitten likken (nu niks aan te zien, is gewoon mooi wit en pluizig). En hij is nu weer in de kast aan het klieren. Niets van geleerd dus :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 08:52

Jaaaa daar zijn jullie weer! De leukste roodharige mannen van Bokt :D Fijn dat de vakantie goed is gegaan. Dat filmpje :') :') :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:20

Hier heeft Nova gisteren weer niet goed gegeten. ik gooi het maar op de hitte.
Moet het maar even in de gaten gaan houden, hopelijk eet ze vandaag weer zoals eerst.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 13:12

Hoe eet Nova vandaag?

Het illustere duo is weer druk druk druk vandaag :')

Afbeelding

Het wasrek blijft onweerstaanbaar :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Fudge wordt ook een knuffelkatje <3 Zie hier wel de befaamde blik waardoor we hem ‘Judgie Fudgie’ noemen :))
Afbeelding

Zijn ze niet heerlijk samen? :+:
Afbeelding

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 13:27

Vanmorgen keek ze niet echt om naar haar eten.
Ben benieuwd of ze haar eten heeft opgegeten als ik straks thuis kom

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 13:59

Mijn flap had ook weinig gegeten afgelopen dagen. Ook door heimwee maar ook de warmte helpt niet. Kwam om 4 uur thuis en toen had hij nog een ochtend en middag portie brok staan en z'n natvoer van de ochtend. Nu eet hij wel weer alles op.

Hopelijk heeft ze zo beter gegeten!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 14:08

Ik kijk het nog een paar dagen aan. Mocht ze donderdag nog niet goed eten dan gaan we langs de dierenarts

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 15:33

purny schreef:
Ik kijk het nog een paar dagen aan. Mocht ze donderdag nog niet goed eten dan gaan we langs de dierenarts

Vervelend Purny, ik zou in jou geval wel echt goed opletten katten met overgewicht kunnen namelijk heel snel leververvetting krijgen bij niet of slecht eten.

Leuk om de rode draken weer te zien wat een boeven zijn het toch.

Leuk dat fudge ook een echte knuffelkat wordt.

Hier lijk Haru soms ook zijn knuffelknop gevonden te hebben. Nu de laatste week al twee keer dat hij helemaal in knuffel modus stond.
Is ook altijd gezellig wakker worden met hem <3
Afbeelding

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 16:51

Ik heb net advies ingewonnen bij de dierenarts.
Ik moet opschrijven hoeveel ze eet over 24 uur en hoeveel ze drinkt. Morgen terugbellen om door te geven.
Ze heeft van haar ontbijt maar 11 gram op... dit ben ik niet gewend van haar...
Ze pakt ook maar 1 of 2 brokjes per keer.

Ook gelijk doorgegeven dat ik haar wel heel vaak zie drinken.

Ik voel me dan net zo'n bezorgde moeder die voor elk dingetje aan de telefoon hangt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 17:10

In dit geval klinkt het toch wel heel terecht dat je gebeld hebt hoor! Arme Nova :(:)

Fudgie ligt al een hele tijd zo op mijn bureau :=
Afbeelding

Afbeelding

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 19:55

Oohh wat een heerlijke foto's toch weer!

Hier is het na bijna 4 weken vakantie zo druk dat ik wel meelees, maar even weinig energie heb voor een echte grote post..

We weten wie het vriendje van Figaro gaat worden. Nu nog een leuke naam verzinnen voor bij Figaro :o
Afbeelding
Hij is blue mitted tabby, dus denk hetzelfde als Fudge :D

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 21:50

Ohh wat een knappe ragdoll baby, het nieuwe vriendje van figaro!

Ik heb een lilac point tabby ragdoll. Ze is drachtig en gedekt door een seal mink mitted. Ik ben benieuwd wat ze er van gebakken heeft. Nog een dag of 10!

Ze heeft het wel zwaar nu met de warmte.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ro0sje op 12-09-23 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 21:57

Oei beterschap purny. Dit zijn echt geen leuke dingen. Hoop dat het allemaal mee valt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 22:10

Ohhh dat nieuwe vriendje voor Figaro!! Japie (uit pinokkio, of om bij disney katten te blijven; toulouse (aristokatten), of Oliver

Purny ik snap je onrust hoor, ik zou ook alerter zijn als mijne zo zou zijn. Idd goed om even een eet en drink dagboekje bij te houden.

Spannend roosje, kittens!

Berdien wat een lieve fudge foto's weer <3

Snadrem wat super leuk je weer tr zien langs komen met je 2 mannen. Dat filmpje is echt hilarisch, dat hoofd _O-

Flap heeft gelukkig niets overgehouden van z'n bijen steek. Pootje was ietsjes dikker maar cht minimaal.

Vandaag lag hij lekker gezellig op m'n bureau tijdens m'n werk <3

Afbeelding