Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xoranlover schreef:Ik kan maar 1 advies geven. Vlees geven en brok minderen. Ik merk het aan Lanah direct als die weer eens een periode heeft dat ze meer brok eet dan vlees. Dan zie ik die uitdijen. Gelukkig heft ze dat vaak zelf op door weer meer vlees te gaan eten en minder brok. Dan slankt ze weer af.
LoveGlove schreef:xoranlover schreef:Ik kan maar 1 advies geven. Vlees geven en brok minderen. Ik merk het aan Lanah direct als die weer eens een periode heeft dat ze meer brok eet dan vlees. Dan zie ik die uitdijen. Gelukkig heft ze dat vaak zelf op door weer meer vlees te gaan eten en minder brok. Dan slankt ze weer af.
Yup. Dat laat zien dat er in brok koolhydraten zitten. Vaak veel ook nog. Dat is met vlees (bijna) niet
Nyaleti schreef:Kareltje heeft 2x op de hondenmat geplast(uiteraard op de goede die niet volledig schoon kan).
Vind het zo vreemd want hij ligt zelf ook graag op die mat te slapen.
Hier moet ie toch geen gewoonte van makenwil er aluminiumfolie op leggen maar ben bang dat hij dan naar de bank verplaatst
Nyaleti schreef:Echt geen idee.. Hij is zo relaxed en ontspannen, kan me niet voorstellen dat hij ergens stress van heeft (want nu met Casey gaat het ook super samen).
Hij gaat ook goed met de hond dus gok niet dat hij daarom op de hond zijn mat heeft geplast (is dat überhaupt kattengedrag? Idk)
Wel balen dit..
Had gisteren de bak schoongemaakt met een sopje en volledig nieuw grit er in maar hij is er dus nog wel alle andere keren op geweest dus dat zou het probleem ook niet moeten zijn? Gisteren ging hij zonder eerst te zoeken of naar de bak te gaan, gewoon hups zo op de mat.