Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vergeet jij dan ook een beetje dat een paar uur geleden je huis onder de kak zat?
z'n balletjes zijn dus nog echt inimini (wel beide al ingedaald) dus moet echt wachten tot hij minimaal 6 maanden is. Helaas want Casey is een poes dus had hem graag zo snel mogelijk willen laten helpen. Casey is een maand jonger dus ze zou dan wel heel vroeg al krols moeten worden maarja zou niet de eerste zijn
dotjes

Het went. Leuk is anders, maar het is nu echt even snel douchen, drogen en weer door. Dat alles er onder zat was ook echt voor het eerst. En hopelijk voor het laatst, anders slapen ze voorlopig in de gang.

Cookie voelt zich ook zoveel beter. Komt knuffelen, speelt eindeloos.. Goede keuze om hem op de Meloxidyl te zetten en zo dat zetje te geven. Nu Fudge er nog doorheen.
als ik dit zo zie zou ik toch ook graag een mattie voor mijn Flap willen maar altijd de vraag of jet wel zo klikt. Hij is nu 2.5 en best een mannetje naar andere katten toe die voor t raam staan
Tancreda4 schreef:Zo ontzettend lief ditals ik dit zo zie zou ik toch ook graag een mattie voor mijn Flap willen maar altijd de vraag of jet wel zo klikt. Hij is nu 2.5 en best een mannetje naar andere katten toe die voor t raam staan