Cookie knapt echt heel goed op! Hele ochtend gespeeld, eet goed en drinkt goed. Snottert ook minder. Fudge doet het ook goed maar moet net 2x in 15 minuten onder de douche

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Berdien zo snel achter elkaar poepen is ook wel veel.
Mijn hond doet dat ook weleens en dan is 2e keer veel dunner.
Succes bij de dierenarts.
Muppet lastig die nachtbrakers.
Douchedeur openlaten een optie?
Geen kamer over waar je ze kan opsluiten voor de nacht?
Siamezen zijn gek op veren van eksters.
En beter daar mee spelen dan met vlinders.
Citaat:@muppet ik heb geleerd dat het kan liggen aan het eetpatroon van de katten. Ze horen niet om 3 uur snachts rond te spoken. Katten zijn schemerdieren. Geen nachtdieren.
Meestal als ze hier de boel vaak ondersteboven beginnen te zetten snachts dan is het een teken dat ik hun voerschema moer "resetten". Dat betekend dat ze alleen sochtends en smiddags brokken krijgen waar ze een half uur de tijd voor krijgen. en dan savond nog eens natvoer. Daarna niks meer. Meestal als ik dat een paar weken aanhoud en dan stapje voor stapje weer vrijvoeren doe is het weer goed. Sowieso krijgen ze hier na het avondeten (natvoer) niks meer tot in de ochtend, zodat ze snachts niet kunnen eten en daarna een energiepiek krijgen en rond moeten spoken
Tancreda4 schreef:Ik betrapte mijn kat erop dat hij een kippenbotje aan het eten was in de tuin. Van een kippenvleugel. Iets dat ik niet eet thuis! Ofwel, het is in de tuin gegooid (of gevallen door een vogel). ZOu wel kunnen verklaren waarom hij laatst aan de schijt was, als dit vaker is gebeurd....
Tancreda4 schreef:Agos, zo schattig beide aan dat kussentje![]()
Berdien, wat een stress in dat vervoermandje zeg hahaha![]()
Prachtige foto van Moos!
Loveglove, shaggo omdat het geen echte muis is?
Hangbuik in de plas.... baaaaahh. Hier nog wel eens geregeld natte billen omdat hij te diep gaat zitten en teveel plast. Ook zo bah