Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
carina schreef:Ja, dit vroeg ik mij van de week al af. Ik mis haar avonturen met de Noorse sloopbroers.Heeft iemand Snadrem met haar twee rode terroristen nog gezien?
Berdien schreef:Dat zou kunnen, echter is daar niet echt een goede behandelmethode voor. Het enige medicijn dat er is, is niet geregistreerd voor katten en kan fixe bijwerkingen geven.
Nyaleti schreef:Ik snap je![]()
Probiotica was je al bij gaan geven toch? Misschien kun je ze (tijdelijk) op Gastro intestinale voer zetten. Dat werkt vaak toch wel goed en is misschien in dit geval al voldoende. Ik weet dat Royal Canin een kitten variant heeft maar meerdere merken zullen dat wel hebben.
Nyaleti schreef:Ik snap je![]()
Probiotica was je al bij gaan geven toch? Misschien kun je ze (tijdelijk) op Gastro intestinale voer zetten. Dat werkt vaak toch wel goed en is misschien in dit geval al voldoende. Ik weet dat Royal Canin een kitten variant heeft maar meerdere merken zullen dat wel hebben.
xoranlover schreef:Ik snap dat je niet nog een voerwissel wilt doen maar wat ook nog wel eens wilt helpen is puur en alleen rauw vlees geven. Kennis van mij heeft daarme de darmen van d’r kat weer rustig gekregen en de problemen waren weg na een paar weken. Daarna is ze weer over gegaan op brok en vlees en dat ging ook goed.