Ik weet het. Hij is echt fantastisch. Mijn vriend zei gister nog dat ik niet te gehecht aan hem moest raken, maar dat is natuurlijk al veel te laat. Ik ben eigenlijk wel al lang om, maar mijn vriend nog niet haha.
Gaby
Geplaatst: 13-02-25 12:25
Kun je nog fosteren als Pumpkin permanent zou mogen blijven?
Pumpkin is heel makkelijk met andere katten. Hij wil vooral heel lief zijn tegen ze haha.
Dat is idd ook een dingetje. Stel Pumpkin zou blijven, wil mijn vriend dan nog opvangen. Al hadden we Pumpkin ook samen met Shiva en dat was geen probleem.
Moet er maar even goed over praten met hem, maar die gekke rooie kat heeft mijn hart compleet gestolen. Dus mocht hij wel voor adoptie gaan dan wordt dat wel een hele strenge selectie haha.
Haha hij heeft wel gekozen ja. Nou mijn vriend nog. Al zegt hij ook wel dat hij erg dol op hem is, maar hij zit wel een beetje met dat opvangen en dan 6 katten hebben als we Pumpkin als onze 5e zouden houden.
Hoe oud is Pumpkin? Omdat jij voor mijn gevoel altijd redelijk jonge katten hebt, heb ik vorig jaar een 10 jarige uit het asiel gehaald, als gezelschap voor onze 14 jarige rode kater. Maar Pumpkin zou hier ook perfect passen