Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:https://www.facebook.com/reel/679506363 ... WDuG2&fs=e
Ik moest heel hard lachen om dit filmpje en moest hem even delen hier.
-Namiro- schreef:Wat leuk! Fijn dat ze haar komen brengen..
Solleke_Noah schreef:-Namiro- schreef:Wat leuk! Fijn dat ze haar komen brengen..
Ja, dat hadden we gevraagd, we betalen ze er natuurlijk wel voor. Maar ze hebben een aangepast vervoer (zo'n soort aanhangwagentje waar ook vaak geiten in vervoerd worden) + de ervaring om loopvogels te vervoeren. Zou niet willen dat het een mega gestress wordt voor het beest, dus dit was de beste oplossing.
Ben ook héél benieuwd naar Maurice zijn reactie. Ik verwacht veel geloopvogel
Afanaisa91 schreef:Bij het woord ‘loopvogel’ moest ik al meteen aan dit topic denken![]()
Gelderlander.nl ‘loopvogel wandelt gevaarlijk over de n277 tijdens spits en houdt drie dierenambulances bezig’
Het gaat ook echt om een Nandoe, vast een looplustig broertje van Maurice
Afanaisa91 schreef:Bij het woord ‘loopvogel’ moest ik al meteen aan dit topic denken![]()
Gelderlander.nl ‘loopvogel wandelt gevaarlijk over de n277 tijdens spits en houdt drie dierenambulances bezig’
Solleke_Noah schreef:Afanaisa91 schreef:Bij het woord ‘loopvogel’ moest ik al meteen aan dit topic denken![]()
Ai aihoop dat het bij elkaar zetten van Maurice en Antoinette zo geen taferelen oplevert
![]()
@mirim: inderdaad geen probleem hoor als hij zich meer op z'n partner gaat richten, daarvoor doen we het ook he! Hoewel ik vermoed dat de andijvie en meelwormen nog steeds aantrekkelijk gaan zijn
edit: krijg net mail dat ze donderdag hier in de buurt moeten zijn voor een inbeslagname, dus dan gaan ze Antoinette meteen meenemen voor onseen dagje eerder dus!
Hilary schreef:Hoe introduceer je die twee aan elkaar? Moet je dan net als bij paarden even een draadje ertussen doen, of kunnen ze gelijk samen loopvogelen?