Heb vorig najaar 2 slakken aan een collega gegeven voor haar kinderen, maar deze collega is ontslagen. En uiteraard is dat mijn schuld dus mevrouw heeft de slakken van de kinderen afgepakt en bij inlevering van haar sleutel tevens de slakken teruggegeven.
Ze zijn ( huisje) een cm of 6 en uitgerekt zou ik het niet weten.
Heb ook 2 pb's uit staan, voor wie ik hele kleintjes had beloofd dus mochten die ja zeggen dan hebben zij voorrang.
Heb mijn grote slakken uit de winterslaap, maar nog geen eitjes gezien dus voor de hele jonkies nog even geduld.
Ohoohh......Raad eens wat ik vanochtend in het terrarium vond....Eitjes! Dit is de eerste keer, veel zijn het er nog niet, misschien dat hij/zij nu nog aan het leggen is, dus vanavond ga ik even kijken of ik ze allemaal kan vinden
Mischien dat ze een keer pappa en mamma mogen worden, maar dan moet ik er wel plek voor hebben. En ze leggen elke maand eitjes, dus tijd genoeg om ze een keer uit te laten komen. Ze zijn nu nog een beetje jong om ouders te worden..
Jij kent ze het beste, als ze er niet aan toe zijn, niet doen
Dan ben jij steeds de klos om op te passen terwijl zij de beest uithangen
IMJ
Geplaatst: 25-04-13 09:56
16 and pregnant.. Hé ze wisten ook hoe ze moesten 'fietsen' dan moeten ze zelf de rommel ook maar opruimen! Dat zal ze leren! Zouden ze hun kroost missen als je het weghaald?
Mischien begin ik wel een bedrijfje, de slakken oppas :p En het is nu iets van 10 months and pregnant xD Ik denk niet dat ze het zullen missen, ze moederen niet echt
The Snale sitter! Voor 5 euro per uur wil ik dat ook best doen! Wil er wel graag een briefje bij met wat ze allemaal wel/niet mogen hebben, ik bedoel een notenallergie kan je maar beter weten!