Als je niet happy bent met je huidige tandarts/huisarts/dierenarts/opticien/kapper of wat dan ook, zoek een ander.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukjeloves schreef:Ik heb hem gelijk uit gelegd dat het over witbuikjes ging hoor ik had een lijstje wat ik afging, voor ik Snoepie op haalde, wat ik allemaal wilde weten en in huis wilde hebben en ook de Da etc.
En klopt Nemurin, gister had ik hem nodig met die babys en kon ik eerst tijd verdoen aan andere bellen ik was ook niet echt happy netjes gezegt
Fiffill schreef:Haha geeft niet hoorFroukjeloves schreef:Ik heb hem gelijk uit gelegd dat het over witbuikjes ging hoor ik had een lijstje wat ik afging, voor ik Snoepie op haalde, wat ik allemaal wilde weten en in huis wilde hebben en ook de Da etc.
En klopt Nemurin, gister had ik hem nodig met die babys en kon ik eerst tijd verdoen aan andere bellen ik was ook niet echt happy netjes gezegt
Nah wat raar dan, dat is ook vervelend denk je een DA te hebben krijg je zoiets.
wiljemijn schreef:Wat fantastisch!!!
"afrikaans" was misschien ook het kernwoord in deze
Froukjeloves schreef:Egels zijn de leukste huisdiertjes ooit,.. Zelfs me kids vind ze helemaal geweldig zo geweldig dat ze in april een spreekbeurt er over gaat houden.. Alleen vroeg ze of ik ook met spikey daar heen kwam heb maar geantwoord we zullen zien pff haha
Froukjeloves schreef:Egels zijn de leukste huisdiertjes ooit,.. Zelfs me kids vind ze helemaal geweldig zo geweldig dat ze in april een spreekbeurt er over gaat houden.. Alleen vroeg ze of ik ook met spikey daar heen kwam heb maar geantwoord we zullen zien pff haha