Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Spannend hoor xoran, ik duim!!
He getver, na paar dagen goede poep, zojuist weer derrie en tot overmaat van ramp doopte hij de punt van z'n staart erin... Alles onder. Kat onder de douche, ikke onder de douche, en nu het huis dwijlen. Bahbahbah. Toch iets buiten misschien? Hij mocht gisteren weer paar uurtjes buiten spelen en gelijk raak. Hij vind het heerlijk om te spelen in een zand en aarde bult die in mijn tuin ligt. Misschien dat het daar fout gaat ofzo...
Tancreda4 schreef:Marleen, wonen je schoonouders ver van jullie? Wat fijn dat ze daar ook zo relaxed zijn!
xoranlover schreef:Heb je een slickerborstel? Probeer daar eens mee te kammen. En dan een foto maken van de haren die je eruit haalt.
Druif_01 schreef:Zo op het oog lijkt het een beetje de vacht die Pip ook heeft. Als ik haar borstel met de slickerborstel komen er hele bossen ondervacht uit. Zij heeft iets van Maine Coon in zich zitten, ik wijt het dan ook daaraan. Woezel is een huis tuin keukenkat en die heeft echt een totaal andere vacht dan Pip.
xoranlover schreef:Heb je een slickerborstel? Probeer daar eens mee te kammen. En dan een foto maken van de haren die je eruit haalt.
xoranlover schreef:Britten hoeven ook niet heel zwaar te zijn. We hebben er van 3,5 kg in de trimsalon (een kleintje) en 1 poes van 8 kg. (Maar die wel veel te dik)
Moet je eens kijken kun je met dna test doen. Volgens mij doet van langford dat. Geen idee wat her kost.