Berdien schreef:Succes!! Ik duim voor een voorspoedige bevalling
Hier geen kitten die onder de douche moest vanochtendWat knapt een mens daar van op zeg
Soms kan een simpel iets je hele dag goed maken

Xoranlover, succes met wachten
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardje2013 schreef:Hoi
Mag ik mij hier ook komen melden met een vraag ? Sinds november hebben wij een kat uit het asiel echt een lieverd. Het is een kater van ongeveer 2 jaar oud hij is hier de enige kat nu heb ik soms het gevoel dat hij hier een beetje eenzaam is.
Dus een 2de kat er bij is wel een optie.
Helaas is onze kat al eens eerder geplaatst maar terug gekomen hij zat daar in een gezin met meerdere katten en begon te plassen.
Bij ons plaste hij over de hondenmand heen en in een hoek van de kamer nu hij veel buiten komt is dit gedrag gelukkig over.
Ik ben alleen erg bang dat een 2de kat er bij gaat zorgen dat het plas gedrag weer terug komt. Al denk ik zelf niet dat het plas gedrag is veroorzaakt door een andere kat maar eerder door stres. Maar een 2de kat geeft natuurlijk wel stress.
Wie heeft hier ervaring mee ?
Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld maar nu ik een hele leuke kat heb gezien slaat de twijfel alleen maar toe.
MirjamRobin schreef:Gefeliciteerd Moos! Leuk zo die fotocollage.
Succes Xoran, duurt niet lang meer dus.
Wat fijn Berdien, hier wel een poepincident vanmiddag. Cody helemaal in de stress omdat het aan een haar bleef hangen. Er zat ook wat bloed in, dat heeft hij vaker. Waarschijnlijk irritatie van haren of een kuipje ander voer dat hij heeft gehad, wordt vaak snel weer beter.
Hmm lastig paardje 2013. Wat geeft jou het gevoel dat je kat eenzaam is? Sommige katten vinden het juist prettig om de enige kat te zijn in huis, anderen hebben erg behoefte aan een maatje. Je denk zelf dat het plasgedrag in het eerdere gezin niet van de andere katten komt, was er daar een andere stressoorzaak voor hem?
paardje2013 schreef:MirjamRobin schreef:Hmm lastig paardje 2013. Wat geeft jou het gevoel dat je kat eenzaam is? Sommige katten vinden het juist prettig om de enige kat te zijn in huis, anderen hebben erg behoefte aan een maatje. Je denk zelf dat het plasgedrag in het eerdere gezin niet van de andere katten komt, was er daar een andere stressoorzaak voor hem?
Ik denk dat het plas gedrag veroorzaakt wordt door een andere woonsituatie plus het binnen zitten. Nu hij bij mij buiten komt is het plas gedrag verdwenen.
Ik heb zelf geen andere katten maar hij plaste bij mij wel.
Of hij echt eenzaam tja hij is erg op mij gericht dat uit zich in heel veel miauwen. Buiten zie ik hem wel eens bij andere katten. Alleen de buur kat is niet zo weg van hem maar daar maakt hij zich niet zo druk om
xoranlover schreef:Even een update.
Vanmiddag rond 10 over half 2 is nummer 1 geboren. 14.10 nummer 2 beide poezen. Daarna duurde het heel lang maar van nummer 1 was de nageboorte blijven zitten. Die was er rond 18.05 en 18.10 was nummer 3 er. Een kater. Nu nog 1 te gaan heel misschien 2.
MirjamRobin schreef:Net lekker een uur met de poezen in de tuin geweest, heerlijk weer zo.
[ [url=m/Zoets4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ey1ebg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kayla was fotogeniek
[ [url=m/jAuofJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cody wilde niet op de foto denk ik![]()
[ [url=m/QJPQWT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Milou was robovisjes aan het vangen