Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze worden nu knap! 

, ze zien er goed uit!

Dat is dan behoorlijk oud zeg!!
Cayenne schreef:Ja, gaat hard he!
Deze foto was van 18 dagen geleden:
[ Afbeelding ]
en vandaag dus:
[ Afbeelding ]
En nu zijn het gewoon al echt vogeltjes!
Ik gok dat de oudste over een dag of 10 al gaat uitvliegen.
Bellatrix schreef:Heeft het formaat van de kooi ook nog iets te maken met hoe oud ze kunnen worden? Of kunnen ze in een klein kooitje net zo oud worden als in de volière die jij hebt Cayenne?
Tenminste 3 koppels (misschien 4) draaien volgend jaar mee voor nestjes. Cayenne schreef:Baszo, ik heb 6 koppelsTenminste 3 koppels (misschien 4) draaien volgend jaar mee voor nestjes.
Denk je er wel aan dat het in de winter te koud is voor vogels om de overgang naar een voliere te maken? Daar moeten ze in het voorjaar echt heel rustig aan wennen bij een ruime temperatuur van minstens hoger dan 10 graden boven nul.

baszo17 schreef:Cayenne schreef:Baszo, ik heb 6 koppelsTenminste 3 koppels (misschien 4) draaien volgend jaar mee voor nestjes.
Denk je er wel aan dat het in de winter te koud is voor vogels om de overgang naar een voliere te maken? Daar moeten ze in het voorjaar echt heel rustig aan wennen bij een ruime temperatuur van minstens hoger dan 10 graden boven nul.
Klopt, dit had ik gelezen op het internet. Daarom moeten de vogels al uit een buitenvoilere komen.
Volgens mij maakt het dan niet uit,.