Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:ryukapple schreef:Lastig purny. Opzich is 45g brokken niet heel weinig. Is er van de brok die je voor haar hebt geen natvoervariant? Dan kan je de hoeveelheid gram die je voert wat verhogen. Of anders voer in meerdere porties verdelen en in een voerpuzzel doen? Dan is ze langer bezig en dat zou moeten helpen wat meer verzadigd te raken
Dat snapt ze niet. Ik heb een bal gehad waar ik de brokjes in deed maar daar deed ze niks mee
Ro0sje schreef:Hoe doen jullie dat dan met de andere katten? Ik heb onlangs de boskat laten steriliseren maar zij is een korte tijd behoorlijk aangekomen. Ze was iets te mager na haar laatste nest. Maar nu is ze bijna obesitas.
M’n andere poes, ragdoll, is nu drachtig. Moet dus wel haar voer hebben. Ik zou de boskat op sterilized voedsel willen zetten, maar niet ten koste van de drachtige ragdoll. Ze hebben in principe altijd brokken tot hun beschikking.
Ik voer natural healt carnivore. (60 procent vlees.)
Hebben jullie speciale voorbakken ofzo? Ik ontvang graag tips.
Ro0sje schreef:Hoe doen jullie dat dan met de andere katten? Ik heb onlangs de boskat laten steriliseren maar zij is een korte tijd behoorlijk aangekomen. Ze was iets te mager na haar laatste nest. Maar nu is ze bijna obesitas.
M’n andere poes, ragdoll, is nu drachtig. Moet dus wel haar voer hebben. Ik zou de boskat op sterilized voedsel willen zetten, maar niet ten koste van de drachtige ragdoll. Ze hebben in principe altijd brokken tot hun beschikking.
Ik voer natural healt carnivore. (60 procent vlees.)
Hebben jullie speciale voorbakken ofzo? Ik ontvang graag tips.