Eefsel2109 Figaro is zooooo knap
Ik snap hem trouwens wel, ik bleef vanmorgen ook liever onder de dekens liggen.Berdien ze zijn zoooo leuk
En Fudge kijkt zo wijs! Lijkt me trouwens heeeeeeerlijk om zo wakker te worden met 2 van die pluizenbollen!Luuntje en MirjamRobin ik schrok eerst ook van die foto hoor, volgende keer pakken ze maar een ander kleurtje
Xoranlover het laatste stukje voor knappe Elani, ze wordt idd breed! Ik ben echt heel benieuwd hoeveel kleine pluisjes daarin zitten!
Druif_01 klinkt fijn zo'n oppas aan huis! Hier komen mijn ouders langs met weekendjes weg. Als we langer weggaan, gingen ze oude katten altijd naar hun toe. Dat is nu ook het plan met de terroristen, maar ik ben benieuwd of mijn ouders dat na de 1e vakantie ook nog zo leuk vinden
Bij ons had ik inmiddels een weddenschap staan met mijn vriend. Hij was er van overtuigd dat Donya via het plankje naar de douchecabine is gelopen van het weekend. Ik zag haar steeds met een schuin oog naar de handdoeken loeren, ik dacht dat ze via de handdoeken omhoog zou klauteren (best knap ook want ze hangen op zo'n manier dat ze makkelijk op de grond vallen als ze erin zouden gaan hangen). Gister avond hebben we ontdekt dat ik gelijk had
Ik lag al op bed, mijn vriend zat nog in de woonkamer. Ineens een hoop herrie uit de badkamer. Stond mevrouw op de vensterbank bij de douchecabine als een echte terror mijn potjes scrub/shampoo etc naar beneden te gooien
De plankjes zijn al weg, alleen de handdoeken hingen daar nog.. Van het weekend toch maar een alternatief verzinnen voor de handdoeken
wat spoken sommige toch veel uit zeg!
niet veel spannends over te delen dus.

mede dankzij het voer plan van Catmoneo. Kost wat maar ben er erg blij mee, kostte me zo veel stress om te bedenken hoe ik haar en 2 andere kon laten afvallen en eentje niet en ze dan ook nog apart voeren.
.

. Wat een mooi tandje van Cody. Als je die zo ziet liggen dan word je toch jaloers dat je zelf geen kat bent, heerlijk