Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LoveGlove schreef:En toen was ik op zoektoch naar Nina...
Ik had haar eerder deze avond een time out gegeven. Dan doe ik haar meestal uit de kamer. Vriendlief was vergeten dat de raam op kantoor open stond. Ja daar is Nina nu uit gesprongen natuurlijk. Dus daar gaan we weer. Tweede keer

"Voorzichtig" snapt ie ook heel goed. Gisteren sprong ie op de bank en hij had niet door dat zij daar lag. Heeeel voorzichtig ging ie in de achteruit de bank weer af
Marley heeft er niet zoveel mee en negeert haar eigenlijk compleet. Maar dat is ook helemaal prima

luuntje schreef:Purny pil gewoon in keel doen werkt niet?
Dat geeft hier de minste stress.
Wel schrikken dat je haar kwijt was! Dat is echt 1 van mijn ergste nachtmerries..
Dat komt echt wel goed met die 2 samen
Echt heel leuk!

Dat er vervolgens glas overal lag deerde ze niet geloof ik. Mijn ouders zijn ruim een uur bezig geweest met schoonmaken
Viel me nog alles mee dat ze er met die poezelige kattenpootjes niet doorheen zijn gelopen.
Wel gemauw op de achtergrond.. Is de grootste terrorist op onderzoek gegaan, via hoge plankjes waarvan ik dacht dat ze er niet op konden komen (wrong!), naar het raamkozijn en vervolgens in de douchecabine gesprongen. Daar kon ze dus niet uit..
Arme ding heeft dus een tijd opgesloten gezeten. Ik heb geen idee hoe lang exact, maar ze heeft er uiteindelijk ook geplast dus het was vast geen 5 min..
Toen ik haar had bevrijd rende ze ook gelijk naar de kattenbak en naar het eten en drinken.. Oeps..
oh ja en pillen naar binnen duwen is een enorm gevecht waarbij ik behoorlijk gehavend uit de strijd kom, geen succes dus.

.
.
. 

) en hij speelt en speelt en speelt en speelt. Dus kijk het nog maar even aan.
Daarna nog met zijn drietjes wakker geworden in bed.

zo onwijs schattig!