Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caro29 schreef:Hier is moederpoes voor het eerst weer krols. Ik had zo gehoopt dat het pas na de winter zo zijn maar helaas. Nu de kleine mannen in de gaten houden
xoranlover schreef:caro29 schreef:Hier is moederpoes voor het eerst weer krols. Ik had zo gehoopt dat het pas na de winter zo zijn maar helaas. Nu de kleine mannen in de gaten houden
Hoe oud zijn de kittens nu?
Na de winter zou wel erg lang zijn. Dat halen ze hier never nooit. Ik was al blij dat Elani met 11 maanden voor het eerst krols werd.
xoranlover schreef:Ik laat geen echo of foto maken.
Echo kun je geen aantal op zien en foto vind in onnodig dat kan pas vanaf dag 58 en mijn vriendin is erbij en die doet al zeker 15 jaar daar de bevallingen. Zij fokken al meer dan 35 jaar. Van haar leer ik te voelen. Foto kun je altijd een kitten missen of niet goed zien. Bovendien wil ik die stress niet zo laat in de dracht. Ik ga pas naar een dierenarts als de bevalling niet vlot.
Elani was na een week ook al aan het kosten van de misselijkheid. En zelfs nu nog wel eens. Ik hoop voor je dat het gewoon misselijkheid is en geen virusje. Heb je testen gedaan voordat ze gedekt is?
Dikkie![]()
[ [url=m/J1JAl8.jpg]Afbeelding[/url] ]