Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xoranlover schreef:Ja heerlijk snoetje heeft ze.
Oo ik heb met Kito clicker training gedaan.
Hij kan zoveel.
Pootje geven, high five, zitten, liggen, kusje geven, omrollen rondje draaien, op dr achterpoten zitten. Nishi doet gewoon mee die zag dat en deed het gewoon na![]()
We hebben ze hier ook geleerd dat als ze op een belletje duwen ze snoepjes krijgen. ( en nee dat belletje staat er niet altijd)
Emj_23 schreef:Ik heb het idee dat de katten mij meer geconditioneerd hebben… mijn jeweetwelkater komt gewoon naast mij staan tot ik het dekentje op mijn schoot leg voor hem. Als ik te druk ben terwijl hij met mij op de bank wilt liggen krijg ik gewoon een zachte correctie beet. Die krijg ik ook als ik verkeerd aai. Maar het blijft mijn liefste knuffel kerel. Ik zal maar niet vertellen wat de 2 katten dames bij mij geregeld krijgen..
Emj_23 schreef:Ze weten hier heel goed wanneer ze geroepen worden, want als het ze aan staat komen ze inderdaad rennen. Maar als het ze niet uitkomt.. ik zie dat ze mij horen, maar bewegen ho maar. Zo leuk katten! Die trappen ook niet in dat enthousiaste gedoe waar een hond altijd intrapt.