Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xoranlover

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:03

Haha erg he dat wachten!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 21:11

Afschuwelijk. :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-23 22:38

Ik word hier ook doodgeknuffelt momenteel _O-

Ik had Nina eerder een time out gegeven omdat ze fratsen aan het uithalen was. Ik laat haar terug de kamer in en ze heeft zelfs heel even bij mij op schoot gelegen wat ze normaal echt niet doet :')

Was wel heel lief. Ik kan aan haar merken dat ze mijn vriend mist

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 10:32

Cookie is leuk.

Dragende dames. Benieuwd wat ze er van bakken.

Azula en Beifong zijn al een paar dagen strontvervelend.
Rennen, blazen en bijten. Naar elkaar, de hond, omapoes.
Slapen wel samen.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 13:27

Ooh dit snoetje <3

Afbeelding

Lekker luieren.
Afbeelding

Afbeelding

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 14:45

Leuk al die zwangere dames

Gosth hopelijk blijf je verbetering zien

Berdien wat balen zeg hopelijk is fudge snel klaar voor de verhuizing.

Xoran wat een lekker eigenwijs snoetje.

Hier met Haru begonnen aan tricktraining is kijken of hij dat net zo goed oppakt (en leuk vind) als Aoi.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 15:19

Ja heerlijk snoetje heeft ze.

Oo ik heb met Kito clicker training gedaan.

Hij kan zoveel.
Pootje geven, high five, zitten, liggen, kusje geven, omrollen rondje draaien, op dr achterpoten zitten. Nishi doet gewoon mee die zag dat en deed het gewoon na :')

We hebben ze hier ook geleerd dat als ze op een belletje duwen ze snoepjes krijgen. ( en nee dat belletje staat er niet altijd)

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 15:25

xoranlover schreef:
Ja heerlijk snoetje heeft ze.

Oo ik heb met Kito clicker training gedaan.

Hij kan zoveel.
Pootje geven, high five, zitten, liggen, kusje geven, omrollen rondje draaien, op dr achterpoten zitten. Nishi doet gewoon mee die zag dat en deed het gewoon na :')

We hebben ze hier ook geleerd dat als ze op een belletje duwen ze snoepjes krijgen. ( en nee dat belletje staat er niet altijd)

Hier kan Aoi zit, poot, high five, opzitten, rondje draaien, zigzaggen door benen, door hoepel (springvorm :+ ) springen en belletje indrukken. Gin zit, high five, poot en belletje indrukken. Belletje indrukken heeft hij geleerd door het van aoi af te kijken. Maar hij wil het niet graag fout doen en geeft het snel op dus hem iets leren is wat lastiger

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 15:56

Haha tof!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 18:12

Hehe ik train ook met ze hier.

Ze kunnen hier alleen niet zoveel als jullie. Ze kunnen zitten, high five, als een stokstaartje staan, een rondje draaien en ze kunnen mauwen als een malle op commando :')

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 18:15

Ik heb het idee dat de katten mij meer geconditioneerd hebben… mijn jeweetwelkater komt gewoon naast mij staan tot ik het dekentje op mijn schoot leg voor hem. Als ik te druk ben terwijl hij met mij op de bank wilt liggen krijg ik gewoon een zachte correctie beet. Die krijg ik ook als ik verkeerd aai. Maar het blijft mijn liefste knuffel kerel. Ik zal maar niet vertellen wat de 2 katten dames bij mij geregeld krijgen..

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 18:45

Hier heb ik er 1 die heel goed naar haar naam luistert. Komt altijd als je roept maar dat is ook haar enige trick.
De rest kan niks :D

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 18:50

Hahaha Nyah is net zo erg als Lanah dus dat ken ik wel raden. Die krijgt vooral bij mijn vriend ontzettend veel voor elkaar. :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 18:52

Emj_23 schreef:
Ik heb het idee dat de katten mij meer geconditioneerd hebben… mijn jeweetwelkater komt gewoon naast mij staan tot ik het dekentje op mijn schoot leg voor hem. Als ik te druk ben terwijl hij met mij op de bank wilt liggen krijg ik gewoon een zachte correctie beet. Die krijg ik ook als ik verkeerd aai. Maar het blijft mijn liefste knuffel kerel. Ik zal maar niet vertellen wat de 2 katten dames bij mij geregeld krijgen..

Oh die van mij hier ook hoor. De flapdrollen commanderen hier wat af :')
Ik ben vrij strict eigenlijk, dus nee is nee hier. Maar toch proberen ze het. Ze weten gelukkig vrij goed waar de grenzen zijn, alhoehwel het Nina's hobby is om ze proberen te verleggen. Ze is er tot nu toe niet heel succesvol in geweest :')

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 19:07

Ik zou willen beweren dat nee bij mij ook nee is.. maar dat is echt niet zo. Ik ben een softie. Ik had vanmiddag frincandeau op mijn cracker. Laat Nyah dat nou heel erg lekker vinden. En luisteren naar je naam? Nee hoor, vanochtend het hele huis mogen doorzoeken toen ik om 9 u wakker schrok en door geen enkele poezel was wakker gemaakt. Pas bij mijn 2e rondje door t huis kwam er eentje kijken of t misschien etenstijd was. Monsters zijn het. :j

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 19:14

Hey jij wilde een aby _O- _O-

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 20:08

_O-

Oh nou hier weten ze wel als ze de grens benaderen. Nina springt vaak op een kast waar ze niet op mag. Ik hoef maar haar naam te zeggen en mijn laptop van schoot af te halen of voorover te gaan zitten en ze weet genoeg. Dan springt ze er meteen braaf vanaf _O-

Timeouts werken ook oprecht goed voor haar :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 20:26

Cookie luistert naar zijn naam, telt dat ook met 4,5 maand? :')

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 20:30

Berdien schreef:
Cookie luistert naar zijn naam, telt dat ook met 4,5 maand? :')

Ja hoor.

De meeste kittens hier luisteren ook als ik Baaaabbbyyyyy’s roep :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 20:35

Soms twijfel ik of mijn kat echt Nova heet... als ik haar roep kijkt ze niet om...

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 20:41

Ze weten hier heel goed wanneer ze geroepen worden, want als het ze aan staat komen ze inderdaad rennen. Maar als het ze niet uitkomt.. ik zie dat ze mij horen, maar bewegen ho maar. Zo leuk katten! Die trappen ook niet in dat enthousiaste gedoe waar een hond altijd intrapt.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 23:35

Emj_23 schreef:
Ze weten hier heel goed wanneer ze geroepen worden, want als het ze aan staat komen ze inderdaad rennen. Maar als het ze niet uitkomt.. ik zie dat ze mij horen, maar bewegen ho maar. Zo leuk katten! Die trappen ook niet in dat enthousiaste gedoe waar een hond altijd intrapt.

Mijn vriend en ik moeten altijd lachen als ze ons negeren. Die oortjes zie je dan gewoon draaien als ze ons horen. We noemen ze ook wel eens tv schotels of radars. Ze draaien alle richtingen op waar geluid vandaan komt :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 23:38

Oh tof die oefeningen die jullie katten kunnen! Geeft mij inspiratie want ik bleef wat hangen bij zitten, voetjes, opzitten en rondje draaien. Dat rondje draaien zit er nog niet helemaal in, en het opzitten moet ik ook echt een snoepje in m'n hand hebben anders vertikt hij het haha.

Hoe hebben jullie het liggen aangeleerd?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 23:47

Mijn katten luisteren, als het hun uitkomt of als ze iets fout doen, prima naar hun naam. Als het ze uitkomt :+

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 08:38

Pip luistert ook wel naar haar naam, hoewel haar dat duidelijk beter afgaat als mijn man haar roept (haar grote liefde) dan wanneer ik haar roep :') als ik haar roep en mijn hand naar beneden doe komt ze gelijk op een drafje aanrennen, haha het schatje. Zij luistert overigens ook als je zegt: Pip nee! Als ze klaar staat om iets te doen wat niet mag (op het aanrecht bijvoorbeeld) dan breekt ze braaf haar actie af.

Woezel daarentegen die heeft volgens mij permanent brokjes in zijn oren. Hij is degene die ook altijd rare fratsen uithaalt, maar luisteren ho maar :roll: behalve als je dan aan komt lopen, dan weet het angsthaasje niet hoe snel hij zich uit de voeten moet maken.