luuntje schreef:Tom Poes heeft het goed voor elkaar. Troon op hoogte.
Alexia scrolt ook, handig.
Arya is mooi. Meer wit dan haar zus zo te zien.
Appeltje wat een knap rood katje.
Donnar, mooie kittens, ze kijken heel koninklijk.
Caro, knus huisje voor de bengels.
Njiloj, plant overleefd gelukkig de brute aanval.
Rustig naarde wc gaan lukt thuis niet zo goed.
Of de hond (cocker) maakt de deur open en wil op schoot zitten.
Of Azula steekt haar grijze pootjes onder de deur door.
Ze is idd witter dan Sansa
Maar lijken verder wel super hard op elkaar
Vandaag/morgen nog een kattenbak extra kopen. Dan hebben we 3 bakken voor 2 poezenkindjes.
Ik had biiijjjna weer nieuw speelgoed gekocht vandaag - maar ik heb nu wel al voldoende voor 10 katten haha.
Ik had laatst een pingpongbal bij voor Sansa. Is ze helemaal gek van. Ik heb er toen meteen 60 besteld - vooral lachen als je er eentje in het bad gooit, vind ze echt geweldig
Dat bad is ook een dingetje. Water in het algemeen eigenlijk. Sansa is er door geobsedeerd. De lavabo in de keuken, het bad, zelfs de wc. De enige momenten dat Sansa op schoot komt zitten, is als ik op de pot zit
En dan gaat ze fijn aan mijn bil krabben
Dan springt ze weer op de grond, en probeert ze achter mij te kijken/kruipen. Ik moet echt snel het deksel sluiten als ik klaar ben haha. Als ik een bad neem, loopt mevrouw rustig de randjes af. Steekt een pootje in het water. Gaat op mijn badplank liggen en laat haar staart in het water hangen. Ze dwaalt ook door de keukenlavabo - die droog ik nooit uit, dus overal natte pootjes nu
Ik ben ZO blij met mijn meisje.
Het begin was moeilijk voor mij, na het verlies van mijn kleine Loki-man.
Ik weet dat ik niet mag vergelijken, en dat dat eigenlijk ook niet eens kan - het zijn tenslotte 2 verschillende individuen. Maar natuurlijk.. doe je dat wel.
Ik mis Loki nog elke dag. Maar ik ben blij dat we toch gekozen hebben het opnieuw te wagen, en Sansa hebben geadopteerd. Loki leefde in mijn armen. Was stapelverliefd op mij. Die adoratie... Van hem voor mij, van mij voor hem... Natuurlijk adoreer ik Sansa ook! Maar zij is een echte dame haha, en heel zelfstandig. Ze komt graag een knuffel halen, maar alleen op haar voorwaarden. Ik ben vooral haar onderdaan
Met Loki was ik een mama.
Het is dus anders. Maar niet beter of slechter
Gewoon anders. Sansa is 100% gezond, dat scheelt natuurlijk ook een hele hoop. Ze was ook al een stuk ouder toen ze hier kwam - Sansa was 16 weken, Loki bijna 8. Na Loki stond ik op een iets oudere kitten, ik wilde die lijdensweg niet nog eens...
We hebben dus wel een paar weken aan schattigheid gemist - maar ik durf wel gewoon gaan werken en naar stal en de winkel ed. Omdat ik weet dat Sansa gezond en gelukkig is, en ook zonder mij haar plan kan trekken.
Ik weet nog dat ik op een dag thuis kwam en dat Loki bibberend op de vloer zat... De tranen schieten me weer in de ogen als ik er aan denk.. Mijn hart huilt nog alle dagen voor dat lieve mannetje... Ik had 2 uur nodig om hem onder een deken op mijn blote borst weer warm te krijgen... Wat mis ik hem...
Ik kijk erg uit naar Arya haar komst. Ook al weet ik dat ik het risico loop dat Sansa meer naar Arya zal trekken dan naar mij - maar eerlijk... Ik gun het haar. Want als ik eerlijk ben - ik moet ook gaan werken. De ene dag is dat 4 uur, de andere 6 uur, soms ook 8 uur. Vaak nog naar stal en/of de winkel daarna. Vriend is elke dag 10 uur van huis. Dus ik gun Sansa haar gezelschap zeker en vast
We hebben enkele weken geleden trouwens een camera geïnstalleerd om Sansa in de gaten te houden als we uit werken zijn. Heerlijk dier hoor
Ze ligt heel graag bij ons in de buurt. Hoeft niet perse tegen ons aan, en al zeker niet op schoot haha, ze laat je er wel voor werken hoor
As we speak, ligt ze bij mij op tafel:

Het stokje achter haar is zo'n oranje fluffy ding met een belletje er aan. Ze sleept dat ding overal mee naar toe, met stok en al
Ze blijft ook kei hard groeien. Ze is 5 maanden oud ondertussen, en woog gisteren 3.2kg.
Woensdag halen we Arya op - ik ben benieuwd om te zien of zij groter/kleiner/zwaarder/lichter is. Vooral omdat mijn vriend perse Maine Coon brokken wilt voeren haha, dus kunnen we fijn vergelijken of die brokken nou echt verschil maken
if not, schaf ik die meteen af, want ze zijn echt schijte duur en volgens mij niet perse beter