Baas van dat drietal heeft een probleempje als hij naar de wc wil of zin heeft in iets lekkers...Duidelijk charismatisch nafkedemi! Heel duidelijk!
JPitty schreef:Baas van dat drietal heeft een probleempje als hij naar de wc wil of zin heeft in iets lekkers...Duidelijk charismatisch nafkedemi! Heel duidelijk!Dank je!Jij hebt dan 3 stalkers bij je??
Dat is volgens mij een algemeen kattenkwaaltje... In het asiel waar ik vrijwilligerswerk doe is dat niet veel anders... Heel leuk als ze dan in je nek liggen...
Ze was kwaad dat ze de schapen op tv niet bij elkaar mag drijven Chihuahua van een vriendin was op bezoek. Hij ging onder de bank en vond dat eigenlijk wel chill. Onze hond helemaal in paniek
Haha wie denk je dat er koffie in moest schenken... de katten mochten blijven liggen en ik moest de gelukkige huisvrouw spelen
Mando schreef:Haha wie denk je dat er koffie in moest schenken... de katten mochten blijven liggen en ik moest de gelukkige huisvrouw spelen Je bent dus goed opgeleid personeel!
_Snow_White schreef:Ze was kwaad dat ze de schapen op tv niet bij elkaar mag drijven [ [url=m/2BUR92.jpg]Afbeelding[/url] ]Mijn vriend vroeg mij waarom ik hardop zat te grinniken
Wat heeft die kat van jou prachtige groene kijkers Marcella! Nu alleen nog een beetje vriendelijke blik...