Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Gelukkig is ze verder prima in conditie en gezond.
Wel heel fijn dat jullie haar een plekje willen bieden..
De tweede enting moest onverwachts later en daardoor niest hij nu nog. Fokker durft het niet aan, omdat verhuizen toch ook weer een klap op het immuunsysteem geeft. Dus een weekje wachten.. Wel slikken hoor, mandje stond al bij de deur.

xoranlover schreef:Sodera heb je enig idee hoe oud de kittens zijn?
@berdien balen maar ik doe het ook niet kittens verhuizen als ze niezen of niet lekker zijn. Heel erg balen voor de kittenkopers maar de kans dat ze nog zieker worden is te groot. En dan wordt je als fokker er weer op aangekeken. Ik verhuis ook nooit meteen na een enting. Pas een week nadat ze de enting gehad hebben op zijn minst. Ligt er een beetje aan wanneer ze geënt worden.
. Milou was de laatste tijd al soms wat sneller moe, maar nog niet heel opvallend (ze is nu 10 maanden en wordt ook wel iets rustiger). Maar afgelopen week is het erger (maandag ook al naar dierenarts geweest) en sinds gistermiddag slaapt ze opeens heel veel en diep en reageert ze nauwelijks op ons. Normaal loopt ze overal miauwend achter je aan en wil ze de hele dag spelen, dus ze voelt zich echt niet goed. Vanochtend naar de dierenarts, niks te zien zo, injectie gehad (NSAIDs meen ik), en als het niet verbetert maandagochtend nuchter heenbrengen voor bloedprikken en verder onderzoek. Ze eet en drinkt tot nu toe nog wel goed, maar maak me behoorlijk zorgen. Ik ben echt gek op haar, zo sneu om haar zo te zien. 

Wanneer is ze uitgerekend? xoranlover schreef:Haha cookie zoekt het hogerop.
Hier lagen de dames lekker bij elkaar.
Elani wilt vooral ontzettend veel aandacht en veel eten
[ [url=m/RuFDKP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qENNFh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0EqLDD.jpg]Afbeelding[/url] ]