Nee de eerste 2 minuten vond ze wat minder.. daarna is ze gewoon in d'r toren gaan spelen.
Ghostattack
Geplaatst: 19-07-23 18:57
Dat rompertje Ik heb hier ook diverse shirtjes liggen na operaties en kale plekken waar ze niet aan mochten komen. Ook gewone "shirts", echt te verschrikkelijk maar wel nuttig
Ons oudje heeft net zn eerste beetje saus opgelikt van gourmet mini filets in saus Het was echt maar 5 of 6 likjes, maar mijn god wat ben ik blij daarmee
Ohh ik doe geen rompertjes aan als ze gecastreerd worden. Zolang ze van de hechtingen af blijven kan dat prima.
Hier is Elani jarig vandaag. Ze is alweer 2
Kimberley_
Geplaatst: 19-07-23 22:58
xoranlover schreef:
Ohh ik doe geen rompertjes aan als ze gecastreerd worden. Zolang ze van de hechtingen af blijven kan dat prima.
Hier is Elani jarig vandaag. Ze is alweer 2
Ik hoop ook dat ze er niets mee doet maar heb er liever nu al aan gewend dan dat ze er straks wel 1 nodig is en ik na de operatie er mee moet hannessen.
Figaro zoekt meestal Maggie op om bij te gaan liggen
muppetmayo
Geplaatst: 20-07-23 08:20
Ghostattack wat fijn dat je oudje langzaam toch wat saus opgelikt heeft Ik duim met je mee dat dit doorzet!
Kimberley ik moest echt lachen om de romper foto. Hier nog even in twijfel, mijn dames worden binnenkort ook gecastreerd, ik weet nog niet zeker of ik aan de rompertjes wil of niet. Heb het in het verleden nooit gedaan.
Berdien die tandjes zijn echt zooooo schattig Ik ben heel blij dat ik met wisselen 1 baby tandje heb kunnen vinden van Dolce
Xoranlover gefeliciteerd met Elani! 2 jaar alweer, gaat hard!
Eefsel2109 echt te schattig dat Figaro en Maggie zulke vriendjes zijn
Hoe lang herstel hebben jullie gerekend na castratie? De 2 terroristen moeten er ook aan geloven, maar we gaan half september op vakantie. Ik twijfel of ik ervoor nog een afspraak maak, of dat ik het tot na de vakantie nog door trek. Ik wil zeker weten dat alles ok is als ik op vakantie ga. Ik dacht aan 3/4 weken herstel, en anders na de vakantie?
Excuus, nee het zijn 2 dames. Ze hebben mij aangegeven dat men het in de volksmond idd steriliseren noemen, maar het is in feite een castratie. Vandaar mijn woordkeuze. Ze halen de eierstokken weg (castratie), geen onderbreking (sterilisatie)
Hier 2 oudere dames gesteriliseerd, maar ook geen romper of wat dan ook gebruikt. Ze zijn even paar dagen rustig geweest, maar deden al snel gewoon hun ding.
waarschijnlijk voor de meeste katten duurt het een weekje ongeveer. Hierzo duurde het langer omdat ze beiden een ontstoken wond hadden door de hitte toendertijd. Ik had zo met ze te doen
Marcella
Geplaatst: 20-07-23 09:36
Ik gok dat de dekking gelukt is gezien Alexia haar zoon nu wel kan opeten figuurlijk.
Nog 6 dagen.
xoranlover
Geplaatst: 20-07-23 09:40
Hier was Lanah na een dag of 2 weer helemaal hyper. Heb er na een week de hechtingen uit gehaald. Maar ze was na een paar dagen weer oké. Geen rompertje aan.
Ja ik wist het niet meer of het kater of poes was het is inderdaad castratie.
muppetmayo
Geplaatst: 20-07-23 09:45
Wat fijn dat alles toch mee lijkt te vallen. De vorige keer is voor mij alweer zo lang geleden dat ik het niet meer zo goed kan herinneren. Dan klinkt het alsof ik voor mijn vakantie nog wel een afspraak kan maken als ik 3 weken herstel aanhoudt.
Mijn kleine dame met haar abortus (dus alles eruit gelijk) was dezelfde dag nog aan het spelen, klauteren en doen. Zolang het niet gaat ontsteken moet het volgens mij niet zo lang hoeven duren.
Snadrem
Geplaatst: 20-07-23 11:31
@Ghostattack, hoe is het met je oude mannetje?
Misschien moeten we het hier wat minder hebben over de hersteltijd van operatie wonden. Het geeft Victor en Lucas veel te veel perspectief. Beide meneertjes werden vandaag namelijk wakker met maar 1 gedachte:
Geweld
Oorzaak is mede te wijten aan het fleecekleed van de cavia-ren wat nog op tafel lag. Dat bleek voor Victor de Verslinder en Lucas de Leipe de ideale arena om steeds wilder wordende broederlijke twisten op uit te vechten.
Je ziet het al aan de stoere blikken natuurlijk.
Victor, laat je je broer een beetje heel, ook al zijn jullie verzekerd? "Ja ja, we zijn alleen maar aan het knuffelen"
"KIJK MAAR HOE IK HIER ZIJN STROT DICHT KNUFFEL"
JONGES!! Doe es effe chill joh! "Maar we doen niks"
"Hee Victor kijk es er zit een vliegje op je wang ik sla hem er wel van af KAPAAAAATS"
"ANDERHALVE METEEEEER!!"
Toen heb ik maar een handvol speeltjes de gang in gemikt, want mijn hemel wat zijn die twee vandalen lomp. Gaan ze gelijk weer met zijn tweeën met de speeltjes ravotten gelukkig, en nu zitten ze samen naar de muis bij de vogelzaadjes te gluren.
Ja, ze zien er zo schattig uit. Maar wat een stel draken af en toe
Hopelijk gaat ie weer wat meer eten Ghost! Nog gefeliciteerd met Elani Xoran!
Houden jullie poezels ook zo van borstelen? Nova kan er uren mee bezig zijn en loopt zelfs mij achterna als ik de haren weggooi. Ook krijgt ze een dikke staart als ik bezig ben. Dinsdag mag ze weer voor haar solensia.
Figaro vind het ook heerlijk om geborsteld te worden.
Hahaha Snadrem, geweldige fotoserie!
Wij zijn vandaag met dochter en Figaro bij vriendin in hospice geweest. Toen Figaro kwam wilde ze graag langskomen, maar helaas kwam ze toen ik het ziekenhuis en vervolgens in het hospice. Dus dan Figaro maar naar haar toegebracht. Hij deed het heel braaf
robinxfellow
Geplaatst: 20-07-23 16:33
Haha geweldige foto's, Snadrem! Wat een boefjes
Figaro is zo knap! Die ogen
Kwam net een cartoon tegen die Moos perfect omschrijft: