Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Ik heb altijd geroepen dat ie dik 20 zou worden![]()
Ben net terug van controle bij de DA en ze was eigenlijk best wel positief. Hij heeft meermaals zelfstandig gepoept, geplast en gedronken. Eten wil ie nog niet helaas
Van de DA moeten we zo door blijven gaan en hopen dat hij verder opknapt. Als alles goed blijft gaan, moeten we volgende week dinsdag op controle. Als het niet goed gaat, sta ik direct weer op de stoep natuurlijk.
En as we speak heeft ie net voor het eerst zichzelf een beetje gewassen!Een paar likjes maar een goed begin!
Ghostattack schreef:Ik heb verschillende dingen in huis ja! Maar zelfs die liquid snacks moet ie niet
Ik heb hem even in de tuin neergelegd, hij wilde zelf op de tegels liggen. Buiten is zn favoriete plek om te liggen als het mooi weer is
[ [url=m/iXc3pq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Druif_01 schreef:Ghost, ach gos, arme kat en wat een zorgen om je vriendjes heb je dan hè? Ik ben altijd volledig over de flos als er iets niet helemaal goed gaat met onze katten (en dan zijn die allebei nog jong). Heel veel sterkte met je pluizenbol, hopelijk knapt hij weer op nu hij gewoon weer lekker thuis is in zijn vertrouwde omgeving.