Die hebben nooit genoeg. Kan ook snoepjes zijn of kleine speeltjes.
Berdien
Geplaatst: 07-07-23 16:43
Oh SS voor katten lijkt me leuk! De gewone sla ik over, cadeautjes voor een vreemde vind ik lastig en genoeg prullaria zelf Maar straks met twee boeven in huis..
‘Oh je hebt belangrijk overleg? Don’t care, kriebelsssssss’
Er is vandaag een topic aangemaakt voor secret santa voor alle huisdieren. Veel mensen daar doen ook mee voor hun katten. Ik weet niet hoe ik hier een link kan plaatsen, maar jullie kunnen het topic vast vinden
Die hebben nooit genoeg. Kan ook snoepjes zijn of kleine speeltjes.
Ooh, die hebben serieus ook meeeeeer dan genoeg. Die hebben het beter dan veel mensen op deze wereld.
Gio inspecteert het fundament.
Roodvos
Geplaatst: 07-07-23 21:11
Eefsel2109 schreef:
Ze vinden elkaar zo leuk [ [url=m/wql0F9.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kat lijkt groter dan het kind
ryukapple
Geplaatst: 08-07-23 11:14
Eefsel zo schattig die twee zo samen
Roodvos erg belangrijk zon katten inspectie
Hier vind de kleine hufter het leuk om de boekenlegger uit mijn boek te trekken. Vanochtend was dat niet genoeg dus werd het book ook uit mijn nachtkastje getrokken
Ja had ik gezien maar ik wil eigenlijk alleen katten doen.
Ja leuk idee!
Ik had in het appartement alle luiken en gordijnen ervoor gedaan zodat het enigzins koel blijft. Kom ik net thuis van werk, ligt Moos te dutten in het enige spleetje zon onder het gordijn..
Moos wil zijn fans niet teleurstellen. En dat is lastig met baas thuis.
Cookie doet de stormvast beklimmen.
Kat in tas klaar om te werken.
Xoran mooie fluffy tunnel. Ik heb wel interesse in katten sss.
Marcella loge?
Oma poes wil soms niet naar binnen. Als je haar tilt staat ze gelijk weer voor de deur. We hebben een Chalet gekocht zodat ze warm en droog kan zitten.
Oma zit in de tuin en Beifong ligt in het huis .
MirjamRobin
Geplaatst: 08-07-23 16:21
Lekker zonnen Moos. Hier zoeken ze ook steeds wat zon op, gaan ze met z'n allen in een snikhete zolderkamer liggen .
Wat leuk zeg luuntje, die chalet! Heel schattig.
Voor Milou heb ik de speelcamper van Kong gekocht (ik vond hem zo leuk eruit zien) en ze wilde wel even bij het raampje poseren. Ze is er regelmatig druk mee aan het spelen
En Cody vindt na 3 weken eindelijk weer meer zijn draai, na een lange verbouwing was hij nogal aangedaan en niet zijn vrolijke zelf. Het is een gevoelige kat en hij heeft snel last van prikkels en veranderingen . Gelukkig wordt het nu langzaam beter, Milou heeft haar speelmaatje ook erg gemist.
Marcella
Geplaatst: 08-07-23 16:39
luuntje schreef:
Marcella loge?
Jep Billy zoon van Alexia aangegeven beter in zijn eigen huis, maar ze wilde perse dat hij hier kwam logeren.
Alexia is niet blij zullen we maar heel simpel zeggen. En ik dacht van oh als het niet gaat doe ik Billy wel in de hobby kamer. Ja vergeet het maar Maira en Alexia hebben daar bivak genomen. Toen dacht ik doe Billy in de slaapkamer dan wel. Jammer meneer kan de schuifdeur open krijgen. Ben nog even verzinnen of ik dan toch haakje op de deur gaat maken.
ryukapple
Geplaatst: 08-07-23 20:44
Is wel warm vandaag. Haru is langzaam aan het smelten
Oh jeej Arme Haru. Heb je hem nog kunnen redden of is ie nu een plasje water?
Hier waren en zijn nog steeds vrij actief. Ja oke Kito niet maar die ligt toch al de hele dag te slapen. Elani wat minder omdat ze zwanger is. Maar verder zijn ze vrij druk. Nishi is druk bezig met een veertje. En Lanah is boven aan iets aan het doen geen idee wat.
Snadrem
Geplaatst: 08-07-23 21:25
Het is inderdaad warm, alle beestjes lagen hier te chillen
Lanah is een mooie prinses op de erwt zo
Leuk, dat huisje dat Beifong gekraakt heeft! Is ze er nog uit gekomen?
Nog even en dan is Haru één met het kleedje
Ryukapple, hij zit natuurlijk ook wel op een leeftijd om een beetje te kunnen lezen
Heeft Cookie nog meer plantenbakken omgedoopt tot uitkijkpost?
Moos probeert in het zonnetje gewoon een beetje bij te kleuren. Hij is natuurlijk nog best wit.
Blue is al verschillende keren door het huis gegaan als wervelwind. Is ook de enige die zich niks aantrek van Billy. Billy krijgt nu opvoeding van zijn mama dat nee ook echt nee is.
Ik vind jou katten nog thans best tolerant hier zouden ze dat echt niet accepteren.
Snadrem
Geplaatst: 09-07-23 15:44
Ik heb geen idee hoe de meneertjes het hier zouden vinden. Mijn vorige twee katten stonden er echt niet voor open. Heb een keer kittens opgevangen en toen zaten ze continu bij de deur te blazen (onder de kier van de deur door). Hoe gaat het nu?
Hier begint het intussen flink te rommelen (onweer). Hopelijk hebben jullie alle eigenwijze katten weer binnen voor ze zo wegspoelen of wegwaaien
Je hebt ook beperkte ruimte of niet Marcella? Met al een aantal katten plus hond?
Bij onze katten zou het ook niet hebben gewerkt, bij Poes al helemaal niet
Zo warm hier ook, Cookie dweilt zichzelf door het huis. Niks aan.
Marcella
Geplaatst: 09-07-23 15:53
Laten we het maar op houden dat Billy een flinke heropvoedingscursus krijg. Ook van mij betreffende eten schooien. Ben daar niet van gediend en voor hij weg ging was dit ook geen probleem.
Het is nu een knetter verwende puber die zijn eigen zin gewend is om te krijgen.
Heb 54 vierkante meter, maar ook al deel omhoog en wil in de toekomst nog meer uitbreiding daarop. Hond gaat iedere dag mee naar de moestuin waar hij veilig los kan lopen met zijn blinde kop. Had ik geen moestuin gehad was er ook nooit een hond gekomen.
En druk bezig met reageren op andere woningen gezien ik ook weer terug wil naar Alblasserdam. Wil eigenlijk gewoon hond uitlaten gelijk even langs moestuin lopen daar even snel wat doen en weer terug lopen, maar dan kan ik ook makkelijker meerdere keren per dag langs lopen, want de hond moet toch uit.
Begin hier ook te knetteren. Billy zit in de homemade bank tent.