Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
EmptyWords schreef:vandaag ramob binnen gekregen, na een 4 dagen lange postreis... hij ligt nu 15 min in het water, maa rik zie nog niets gebeuren...
kashmira schreef:EmptyWords schreef:vandaag ramob binnen gekregen, na een 4 dagen lange postreis... hij ligt nu 15 min in het water, maa rik zie nog niets gebeuren...
Ahhhik lees elke x mee... Maar nu denk ik.. Kunnen jullie die slakjes niet of maandag versturen / dins/woen/don.. Maar niet op een vrijdag zaterdag of zondag.. Dan heb je de meeste kans dat ze goed terrecht komen Toch? Ook best zielig dat ze nu stikken in de post..
love_western schreef:Nena_ schreef:Hoe doe je dat eigenlijk? Dat uit de slaap halen? Die van mij is nu omderwegEn ik weet dus niet wat ik moet doen als hij aankomt...
Breng hem straks naar de brievenbus. Maar zit al in de envelop. Met wat vochtig wc papier en een paardebloem blaadje.
En gewoon onder lauw water houden.
Succubi schreef:Haha ja!
Volgens mij hoorde ik Escar iets fluisteren tegen Glowy "Hey Glowy... Wil je lachen?..." De rest had ik niet verstaan, mompelde iets van "Go".. en "rijk voor mij alleen"... Vond het al zo'n vaag gesprek
Nena_ schreef:love_western schreef:Breng hem straks naar de brievenbus. Maar zit al in de envelop. Met wat vochtig wc papier en een paardebloem blaadje.
En gewoon onder lauw water houden.
OkeeMn moeder is nog koffie aan het drinken, dus ze maakt het zo over