Snadrem schreef:Stelletje hufters
[ [url=m/81duip.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je hebt ook een stelletje oranje katers gekocht he. Dat vraagt om problemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emj_23 schreef:Wat leuk ryukapple, ik heb het even opgezocht. Ik zie ook konijnenoren en zo. Lusten ze alles? Ik heb ze laatste kippenpoten gegeven en daar is wel mee gespeeld en aan gesnuffeld, maar dat was het ook. Ze krijgen al vaker van die visjes net gedroogde kip eromheen, dat vinden ze lekker. Maar ben benieuwd wat ik nog meer kan aanbieden. Bij honden zie je veel snacks waar ze echt even mee bezig zijn, maar bij katten is het vaak allemaal heel klein en dan is het dus zo weg. Zijn natuurlijk ook andere dieren, maar ben benieuwd wat andere mensen aanbieden.
xoranlover schreef:Dat is algemeen zo ik mag bij de rasvereniging ook niet dekken als ik geen geldige Fiv/Felv heb en die mag dus niet ouder zijn dan een jaar.
De kater eigenaar en de rasvereniging weten niet of je kat buiten komt of dat je andere katten in je cattery verwelkomt. Ik vind dat alleen maar goed.
Maar hoeven jullie verder niks te testen? Hier wordt door zo ongeveer alle kater eigenaren een giardia en tritrichomonas test gevraagd. Die moeten negatief zijn.
Vanuit de rasvereniging moet ik een navelbreuk verklaring hebben en de kater moet een ingedaalde ballen verklaring hebben. Ik moet patella luxatie testen en voor mijn ras is PRA en PKdef verplicht. Verder een bloedgroep test.
De giardia en tritri moet voor elke dekking. De fiv felv is dan een jaar geldig. En die eerste is echt niet grappig €180 voor die test….
xoranlover schreef:Kijken jullie katten tv?
ClaudiaHS schreef:Heerlijke stalbaby'sKan iemand trouwens vertellen hoe de kleur heet die de donkere hebben?
Snadrem schreef:Hahaha Roodvos, puss in bootsVanwege de miauw-geluiden er in of zo?