Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xoranlover schreef:@ snadrem dat is ook een halflangharife blauwe rus. Alleen noemen ze die Nebelung.
Net als een Somali een halflangharige abessijn is.
@marcella heb je wat kunnen vinden?
De horren in de woonkamer blijft hij overigens nog keurig vanaf
Marcella schreef:xoranlover schreef:@ snadrem dat is ook een halflangharife blauwe rus. Alleen noemen ze die Nebelung.
Net als een Somali een halflangharige abessijn is.
@marcella heb je wat kunnen vinden?
Ja 2 katers waarvan 1 in België, maar nog even stamboom afwachten. Ik gok namelijk dat 1 verwant is via vaders kant.
Klopt nebelung is een halflangharige blauwe rus. Het is een ras alleen dat aan het uitsterven is.

Marcella schreef:Kater in Noord-Holland 45 minuten rijden volledig franse nebelung kater met 0 raakpunten met mijn poes.
Kater Belgie is 1 uur en 45 minuten rijden ook bruikbare lijn.
Ik ga dus voor die van Noord Holland is ook bekend adres, want Maira is daar geweest en daar is Alexia uit ontstaan. Nu nog kijken wanneer zat te denken dekken eind juli tot augustus rond die tijd. Dan is het ook niet meer zo warm in huis hopelijk.
Jammer dat de kittens nog korthaar gaan zijn.
https://www.russen-nebelungen.nl/bemidd ... -nebelung/
Onderste kater.
. Ik zal deze week ook eens even gaan bellen voor onze jonge heer Oscar.
, ondernemend typje, dat wel, maar dat mag ook.

ik merk verder niets aan haar, behalve het niezen (en dan wel vaker dan 5x per dag). Zolang het alleen niezen is, kijk ik het nog aan, maar als er meer klachten komen wordt het toch weer een rondje DA. Na het enorme drama van vorig jaar ben ik er wel scherp op.
te schattig!!
), om dan niet gehinderd door het gordijn (daar gaan we ook gewoon doorheen, dat wappert wel aan de kant voor onze nagels) de race voort te zetten in een andere richting.
die dingen zien er echt verschrikkelijk uit nu
zal proberen wat vaker te reageren enzo, maar jullie gaan soms zo snel haha!
Hij en m'n dochter zoeken elkaar heel de tijd op en.... Maggie de hond durft ondertussen ook te spelen met hem! Al met al is het genieten en hebben we het erg getroffen met hem
en trakteer ik jullie nog even op een fotospam