Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Ok nou twijfelt ze weer. We hebben uitgelegd dat ze eigenlijk geen FIV of Felv kan hebben omdat ze na haar test niet in aanraking is gekomen met katten die dat mogelijk zouden kunnen hebben.
Dus nou laat ze het vanavond weten.
rockwitch schreef:Haha ja al zijn onze andere rooien een stuk makkelijker.
Overigens ga ik samen met een van de andere meiden van de stichting in Maart naar Roemenië om Oana een paar dagen te helpen. We gaan dan ook naar een dodingsstation om de honden daar wat knuffels en snoepjes te geven.
Ik weet nu al dat dit emotioneel echt slopend gaat zijn, maar ik wil er wel een topic over gaan aanmaken om het onder de aandacht te brengen.
Beauty26 schreef:rockwitch schreef:Volgens mij zit er van alles in die stations. Ook honden die prima te adopteren zouden zijn, maar waar nergens plek voor is.
Ach... wij hebben een maand of 2 geleden onze oude hond in moeten laten slapen.. willen eigenlijk geen pup omdat onze dochter dat eng vind ( te druk) dus wilden eigenlijk een hond die (net) pup af is.. en dan middenmaat maar zoiets zal er wel niet zitten..is er een website of iets dat jij weet?