Ondanks dat hij natuurlijk erg leuk is kan ik me voorstellen nu hij de grootste gedaanteverwisseling heeft gehad het voor Ts een hele opgave word dagelijks nog te updaten.
Femke_Tweety
Geplaatst: 16-08-21 19:16
Klikkertraining
Met vogel en pup...
Dan houden we hier updates Kruimel kan vast wel leren om een (houten) lepel of tandenborstel ofzo vast te houden...
Jullie verwachten wel veel van zo'n kuikentje. Moet er straks zeker ook een zadeltje op.
Pluttersput
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-21 19:54
Ik vind het heerlijk dat jullie nog steeds updates willen, ook al is hij nu een grote stoere Kruimel man ik denk ook de hele tijd bij alles, dít moet ik met bokt delen!
Zo heb ik vandaag geprobeerd hem te vertellen als hij zit te kletsen. Want meneer doet dat niet meer zachtjes, maar met volume het is gelukkig geen geschreeuw of gegil, want dan zou ik denken dat hij ongelukkig was. Maar écht kletsen op zijn hardst
Voor nu wel alvast een filmpje terwijl hij mijn haar probeert te stylen. Ook daar zat hij bij te kletsen, zoals het een kapper betaamd, tot ik dus ging filmen
Haha! Kruimel de kapper! Ik geloof dat hij een nestje probeerde te bouwen. Misschien eens wat stro en twijgjes voor hem regelen? Het zou leuk zijn om te zien wat voor nestjes hij bouwt.
Kookaburra
Geplaatst: 17-08-21 15:40
axel_1997 schreef:
Haha! Kruimel de kapper! Ik geloof dat hij een nestje probeerde te bouwen. Misschien eens wat stro en twijgjes voor hem regelen? Het zou leuk zijn om te zien wat voor nestjes hij bouwt.