Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zeker foto's maken hoor!
het liefste zou je alles toch zo meenemen als je dat ziet zitten.
Vooral wanneer het op dat soort dieren aankomt, maar konijnen, cavia's en hamsters gaat het ook vaak verkeerd mee. Nemurin schreef:Veel dierenwinkels hebben ook gewoon geen flauw idee dat ze het verkeerd doen.Vooral wanneer het op dat soort dieren aankomt, maar konijnen, cavia's en hamsters gaat het ook vaak verkeerd mee.
Gelukkig is het geen jackpot, ze kunnen beter bij jou zitten dan dat ze straks allemaal kleintjes in die dierenwinkel hebben.
Snoopy klinkt ook wel als een karaktertje hoor.... katten pesten..
En lekker veel ruimte hebben ze straks! Ik zou ook wel een mooie terra/viv willen maar helaas geen plek er voor op dit moment, wie weet in de toekomst 
hoelang heeft het bij lokie geduurt voor hij echt niet meer bang was.. net zaten we rustig op de bank en ineens schrok ze van zich zelf ofzo.. al die stekels in me arm haahaha:P

De hele zomer krijgt er een egel altijd 's avonds een zakje kattevoer/plakje worst. Die zit me altijd gewoon op te wachten op het terras. Ik gok dat het een zij was want half december klopte dit ineens aan bij de achterdeur: