Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ro0sje schreef:Ik hoop dat ik juist ben in dit topic. Ik heb een Noorse boskat van 4 jaar oud, zij heeft 2x een prachtig nestje gehad en vanmorgen heb ik haar later steriliseren. Alles goed gegaan, geen complicaties, is levendig en ze eet ook alweer.
Ze heeft nu een rompertje aan en pijnstillers voor drie dagen. Het rompertje moet ze volgens de assistente 7-10 dagen dragen. Het zit strak en ze loopt er raar door omdat het niet fijn zit bij haar staart.
Hoelang laten jullie doorgaans zoiets om? Mijn oude poes had zich er na 1 dag uitgewurmd. Maar dat is inmiddels al zolang geleden dat ik daar niet meer van kan herinneren hoe we dat deden.
En vanaf wanneer zou ze weer buiten kunnen spelen? Het is een echte buitenkat, ze klimt, jaagt en vermaakt zich het grootste deel van de dag buiten. Ze zit nu al bij de voordeur maar ben wel van plan haar minimaal 7 dagen binnen te houden.
Emj_23 schreef:Hier werd de romper niet geaccepteerd. Ze wilde gewoon niet meer bewegen. Gelukkig wel met pijnstillers en ontstekingsremmer. En die ook nog verlengd gekregen omdat er een reactie was op de hechtdraad.
De mening over de romper hieronder op de foto:
[ [url=m/0Z6fYu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Emj_23 schreef:De mening over de romper hieronder op de foto:
[ [url=m/0Z6fYu.jpg]Afbeelding[/url] ]