Ik wilde eerst eens beginnen met van die gedroogde visjes om te kijken wat ze daarmee doen.
Prairy jammer is dat altijd he, denk je goed te doen, kijken ze je aan of je ze wil vergiftigen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Ja, eerst kregen ze bijna niks aan natvoer, alleen brok en als ik dan eens een blikje open trok was het net een concert bij mijn voeten. Nu krijg ik inderdaad van die meewarige blikken, van, dacht je nou echt dat we dít gingen eten? Gekkie.
Prairy schreef:Ik heb goede ervaringen met Easypill. Misschien dat je dierenarts of dierenwinkel het ook per pakje verkoopt. Anders een grote pot bij Zooplus.
Je kunt ook proberen om het in een stukje snackstaaf van bijv vitakraft te verstoppen (die zijn wat breder)
Berdien schreef:Haha dat valt niet meeGelukkig slaapt hij ook wel geregeld, en zoals nu is hij chaos-vrij aan het spelen. Dat zijn de momenten waarop ik de wat meer ingewikkelde/uitgebreidere klussen op pak.
Snadrem schreef:Als het rode Maincoons waren gedroegen ze zich nog misschiendit zijn rode Noorse Boskatten en die hebben zich denk ik soevereine Vikingen hebben verklaard of zo.
PeerAppel schreef:Ik val weer even binnen met een vraag: zijn jullie katten ook zo bang voor de stofzuiger? Ik heb nu een robotstofzuiger en dat is echt nog 10x erger...