Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-23 22:11

En de sibeer heeft nog voor de 2de dag in de avond over gegeven.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-23 22:26

Marcella schreef:
En de sibeer heeft nog voor de 2de dag in de avond over gegeven.

Sterkte.
Hier morgen weer voor advies naar de dierenarts. Nova haar oren beginnen toch weer open te liggen en vond zelfs bloed op de vloer.
Ik denk dat het altijd een factor zal zijn en dat het proberen met voer is waar ze nog tegen kan.
Ik heb nu de andere variant van de hills die met eend en groen erwt. Die gaan we proberen.
Met de moderin injectie is het toch vrijwel 2 maanden goed gegaan.
En jeukende oren en hitte gaan ook niet goed samen

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 00:48

caro29 schreef:
xPareltje schreef:
Ik ben langere tijd weggeweest wegens omstandigheden, maar ik hoop dat ik hier weer terug mee mag komen kletsen. :o

Tuurlijk. Hoe is het met knappe Bailey?

Met Bailey gaat het heel erg goed, ze groeit zo ontzettend snel. Morgen alweer 1 jaar oud wat gaat het snel. Ik ga proberen hier toch met enige regelmaat updates te plaatsen en terug gezellig mee te kletsen. Maar mocht je het leuk en fijn vinden wil ik je af en toe ook wel wat foto's en filmpjes van haar sturen via de app. :o

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 08:34

Donnar wat een knappe knofje! En groot ook idd! Leuk stel sowieso <3

Robinxfellow heel veel plezier op vakantie! Gelukkig krijgen we af en toe nog Moos updates hihi.

Luuntje Beifong kwijt, gelukkig zag je 2 pootjes. Die foto ook echt als ze onder de handdoek vandaan wordt gehaald :')

Sterre89 jammer dat de kopie kat niets wordt, wel heel spannend dat je van de week mag gaan kijken naar een ander maatje, veel plezier!

Snadrem kun je nog weg met de auto of zijn de sleutels nu definitief verstopt door Lucas? Volgens mij studeert hij naast binnenhuis architect ook voor hovenier :') Op dat nieuwe fort zouden Dolce en Donya jaloers zijn hahaha.

Berdien wat een knapperd is Cookie toch! <3 En wat doet hij het al goed zo te horen! En wat een knappe andere kitten <3 Kan me wel heel goed voorstellen dat ophalen erg dubbel was.
Spam maar flink wat foto's hoor <3

Xoranlover wat fijn dat Elani weer terug is. Nu aftellen om te kijken of er echt kittens komen, spannend!

Marcella jij ook gesmolten met die warme knuffels. Hier ook, Dolce kwam het liefste de hele dag op mijn nek/borst liggen, ik dacht alleen maar help! Warm!! :')

Purny succes bij de dierenarts!

Hier helaas ook een afspraak maken bij de dierenarts voor Dolce. De hoektand melktandjes laten niet los boven, en de nieuwe tanden groeien ernaast. Ze heeft nu dubbele hoektandjes.
Wel even spannend allemaal, want als ze onder narcose moet om de tandjes te trekken, moeten we eerst nog een hart echo maken. Die stond al op de planning voor over een maandje of 3 om te kijken, maar wellicht nu dan ook maar gelijk eerder. (mevrouw had de laatste check voordat ze naar mij kwam een brommetje bij het hart. De fokker heeft gelijk een echo laten maken ondanks het advies gewoon aan te kijken. Het bleek dat er 1 klep iets lekte, minimaal. Advies om voor castratie nog een keer te kijken voor de zekerheid om te kijken of het weg is of nog aanwezig)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 09:23

Probleem kotsen ook al gevonden zeer waarschijnlijk insecten eten op het balkon.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 10:06

Oh jongens, ik vind het wel pittig hoor := Misschien is het ook mijn PMS :+ Hij doet het op zich hartstikke goed: eet, drinkt, speelt en als ik hem op de bak zet dan neemt hij ook de tijd om wat te doen :)) Maar jemig, hij is zo klein en je moet 360 graden zicht hebben. Dat is wel even wat anders dan we gewend waren.

Vannacht heeft hij in de gang geslapen, voorzien van van alles. Durfde het niet aan om hem zonder toezicht in de woonkamer te laten. Hij vond alleen zijn helemaal niet leuk ;( :(:)

Vanochtend heeft hij veel gespeeld, toen ging hij in de overdrive en heb ik maar even bij me gepakt. Viel hij al spelend/knuffelend in slaap:

Afbeelding

Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 10:47

Berdien wat een gaaf dier is Cookie.
Verhuizen is spannend. Ik vind dat hij het prima doet.

Xoran afwachten nu of Elani drachtig is.
Zou mooi zijn.

Muppet spannend narcose voor het gebit.
Wel slim om te doen denk ik.

Purny komt de kat in de zon?
Mijn kruising Siamees was wit met een keppeltje en verbrande snel haar oren. Daar smeerde ik zonnebrandcreme op.

Insecten zijn hip om te eten. Niet handig als je kat er ziek van wordt.

Wij hebben tuinarrest.
Werkblad van de keuken gat geplaatst worden.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 10:53

Heel soms wel. Maar dan is ze ook weer heel snel de zon uit.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 11:34

Ach Berdien, wát een schatje! Nu wil ik ook weer een kitten! Wel fijn als er binnenkort een vriendje bij komt, dan gaat het alleen zijn vast beter! Hier neemt Woezel ook altijd de tijd op de bak. Hij maakt hele zandsculpturen :roll:

Xoran, hopelijk was het een geslaagde date voor Elani! Fijn dat ze nu weer thuis is.

Hopelijk knappen alle zieke katten snel weer op.

Hier heeft Pip ook ontdekt hoe de hangmat voor in het zwembad werkt ;)
Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:05

Berdien wat een schatjes! Wel heel jammer van de andere kitten....

Snadrem jou rooies zijn echt zo leuk en grappig!!

Xoran spannend, hopelijk is ze drachtig!!

Purny wat sneu dat ze zoveel jeuk heeft! Wat zei de dierenarts?

Muppet, oh snap dat je wel een beetje zorgen hebt. Klinkt bijzonder die dubbele tandjes. Maar die echo wellicht ook wel fijn om die te maken om te kijken of 't weg is getrokken of juist nog aanwezig is?

Mijn ventje is weer aan het miepen met eten. Ergens fijn dat hij niet alles op schrokt als eerst maar hij heeft z'n ochtend portie (8:00) maar half op en middag (net om 15:00 gekomen) hoeft je ook niet. De warmte helpt er niet bij... Ik geef 'm vanavond maar wat extra natvoer (hij krijgt 3x brok uit voermachine en 2x nat voer ivm medicatie). Gelijk weer zorgen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 16:45

Zorgen met/om eten is fijn. Drinkt hij wel goed?

Wat bijzonder dat de melktandjes zijn blijven zitten, ik wist niet dat dat kon. Snap dat de narcose wat spannend is met een ontdekt ruisje.

Hoe is het nu met de katten die niet zo lekker waren? En komen jullie de warme dagen een beetje door?

Ik heb werken maar op gegeven voor vandaag :))
Afbeelding

Hij heeft wel goed geholpen
Afbeelding
:D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 16:57

"Beschrijf uw probleem"

> Mijn kat heeft mijn muis gevangen en daarna mijn toetsenbord bezet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:25

> cat.exe stopped working

Afbeelding

Afbeelding

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:27

@tancreda: morgen staat er een afspraak

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:33

Wat een schatje, Berdien!! <3

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 18:09

Dat bolle kleine kittenbuikje ook :)

De rode rotzakjes hadden de keukenrol te pakken. Maar o wat hadden ze een plezier (in doodse stilte, want ik merkte het pas toen ik de confetti zag).

Afbeelding

Afbeelding

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 18:20

Snadrem, mijn hemel wat een donderstralen heb jij! Godzijdank zijn die van ons niet zo erg, dan had mijn man ze allang het huis uitgewerkt denk ik zo :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 18:25

_O-

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 18:57

Druif_01 schreef:
Snadrem, mijn hemel wat een donderstralen heb jij! Godzijdank zijn die van ons niet zo erg, dan had mijn man ze allang het huis uitgewerkt denk ik zo :D

:') nou ja zeg!!

Tja rode main coons… _/-\o_ _/-\o_
Heerlijk die 2.

Elani houd me zo in de gaten. Sta ik op gaat ze mee. Als ik een deur door ga waar ze niet mee mag gaat ze zitten wachten. Toen ik op het werk was heeft een hele tijd liggen mokken op de bank.

Ik wist wel dat ze me lief vind! Ik haar ook.

Nu ligt ze naast me te slapen in haar mandje.

Afbeelding

Net nog even bij de dierenarts geweest met Nishi. Ze heeft last van hormonale acné en dat weet ik maar Kito had opeens ook zijn kin vol met korstjes. Dus even kijken of het nie toch wat anders was. Maar gelukkig niet. Dus of toeval dat ze het beide hebben of ze reageren ergens anders op maar het gaat de goede kant op.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 19:29

Als het rode Maincoons waren gedroegen ze zich nog misschien := dit zijn rode Noorse Boskatten en die hebben zich denk ik soevereine Vikingen hebben verklaard of zo.

Ah, lieve Elani!! Vervelend die acne. Ik heb eens ergens gelezen dat het ook door kunststof voer/drinkbakjes kan komen, maar ik weet niet of dit klopt. Lucas had er toen we hem net hadden ook wat last van, maar inmiddels is dat weg en heeft hij een mooi wit kinnetje.

Vast weggepoetst met al dat keukenpapier :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 20:17

Berdien kitten gaat altijd voor.
En als kitten helpt is je werk zo klaar, toch?

Purny succes bij de dierenarts.

Confetti, partytime.
Ze verzinnen steeds iets nieuws.

Katten die slecht eten is niet leuk.
Al kattensoep geprobeerd?

Xoran heeft een stalker. Wel een mooie dame die je stalkt.

Beifong begint krols te worden.
Morgen de dierenarts bellen voor filv en fev test en gezondheidsverklaring.
Dekkater meneer ook al appje gestuurd of de kater bezoekvrij is.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 20:31

Wat een cuties is het berdien. Zo leuk die kleintjes maar wel een hoop werk soms :+

Purny en muppet succes bij de dierenarts. Hopelijk valt het allemaal mee.

Xoran spannend ik duim voor een zwangere dame

Snadrem wat een boeven zijn het toch. Haru is ook een keer aan de keukenrol begonnen maar gaat nu alweer een hele tijd goed (moet ik wel ff afkloppen :'))

Afbeelding
Hier moest en zou madam op schoot. Ze kijkt er ook zo lekker vrolijk bij. :')
Eind van de week ook maar eens de dierenarts bellen om langzamerhand Haru zijn castratie eens in te gaan plannen

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 20:34

Snadrem schreef:
Als het rode Maincoons waren gedroegen ze zich nog misschien := dit zijn rode Noorse Boskatten en die hebben zich denk ik soevereine Vikingen hebben verklaard of zo.

Ah, lieve Elani!! Vervelend die acne. Ik heb eens ergens gelezen dat het ook door kunststof voer/drinkbakjes kan komen, maar ik weet niet of dit klopt. Lucas had er toen we hem net hadden ook wat last van, maar inmiddels is dat weg en heeft hij een mooi wit kinnetje.

Vast weggepoetst met al dat keukenpapier :')

Mijn excuses ik hoop dat ik niemand beledigd heb.

Ja dat kan maar dit is echt hormonaal.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 22:15

xoranlover schreef:

No worries, het is geen belediging en al zou het dat zijn, ze mogen niet meelezen _O-

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 22:17

Snadrem schreef:
xoranlover schreef:

No worries, het is geen belediging en al zou het dat zijn, ze mogen niet meelezen _O-

Niet? -O- -O-

Dus jij vertelt vanalles over ze en ze mogen niet mee lezen :')