En is de date geslaagd? Hier heeft nova last van de warmte. Ze heeft volgens mij gespuugd. Ze kwam gisteravond op bed liggen iets wat ze nooit doet als ik op bed lig. Vanmorgen vond ik een plasje spuug. Het was helder met een paar haartjes.
Gelukkig valt het hier ontzettend mee met de warmte in huis. Het is binnen 22 graden en we hebben de ventilator in de woonkamer gezet. Ik heb aan de rode vandaaltjes nog niets gemerkt, die ravotten er nog steeds op los. Hoewel Lucas daar nu even van moet bijkomen.
Vervelend Purny! Hopelijk drinkt ze wel goed. Dat is met die warmte echt belangrijk!
Fijn dat Elani weer naar huis komt! Hopelijk binnenkort hele knappe mini Elani's!
Berdien
Geplaatst: 11-06-23 13:48
Cookie is thuis
Hij vindt het wel gek, zo’n vreemd huis en helemaal alleen Maar hij heeft de hele woonkamer al bekeken, speelt en zoekt ons ook op. Nu nog even wat eten, drinken en naar de wc en dan ben ik gerust
Spannend! Hier heeft nova niks met een natte doek op de vloer.. dus ik denk dat een koelmat ook niet iets is voor haar. Er staat wel volop drinken.
Marcella
Geplaatst: 11-06-23 20:53
Ik ben gesmolten, want alle katten zijn wel tegen of op mijn komen liggen ook de sibeer.
Berdien
Geplaatst: 11-06-23 20:55
Cookie heeft een paar uur onder de bank geslapen. Daarna wat gedronken, gespeeld en toen werd hij wat onrustig en zoekend. Dus op de bak gezet, dikke plas. Weer op pad, maar alsnog zoekend. Dus weer op de bak gezet en ja hoor, hij moest ook nummer twee
Beetje natvoer gegeven (is hij gewend), hij neemt nog niet de rust voor brokjes. En nu?
Ik ga nu echt donderdag kijken naar Lientje. Ben zo benieuwd en hoop zo dat ik denk dat ze past bij ons.
Snadrem
Geplaatst: 11-06-23 21:35
Ahhh hij is echt ontzettend schattig!!
Duimen dat de dekking van Elani gelukt is!
Lekker met dit weer, een warme Sibeer tegen je aan Ik heb nu twee lekkere warme cavia's op schoot, dat zijn ook twee kleine kruikjes. "Gelukkig" zijn de rooien nog geen schoot katten. Al hopen we wel dat ze dat nog een keer gaan worden.