Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zo sneu.. Er is ons een ander katertje aangeboden, daar gaan we zondag als we er zijn kennis mee maken. Hij is jonger, dus volgt dan over een paar weken.
Heeft Elani je inmiddels al vergeven?
Ik moet de mijne ook maar eens aan het werk zetten
Moos is wel moe geworden van dat afwassen zo te zien.
Kitten toch nog niet opgeknapt? Je keek er zo naar uit idd! Je mag altijd een pbtje sturen als je je hart wil luchten, helaas heb ik in bijna zo'n zelfde situatie gezeten. Ook hier niet teveel over geschreven want fokker echt enorm open en eerlijk maar ik ken helaas het gevoel
Ik verbaas me erover dat die lamp links nog staat, die van mij zouden allang met de pootjes door het draadwerk heen zijn gegaan denk ik

luuntje schreef:Xoran jouw Action tunnel is nog heel. Hoe doe je dat? Poes niet meer boos?
Ik heb eenzelfde soort ren en bevalkist als jij.
Moos doet de afwas, topper.
Lange poten, nu nog handschoenen aan of laarzen voor de gelaarsde kat.
Caro wat een mooi stel. Groeien ze goed?
Berdien wat balen.
Ik snap dat de fokker geen zieke kitten mee wil en kan geven.
Maar wat een domper.
Zit er wel mee hoor… Dat de andere kitten een paar weken alleen hier is, kan geen kwaad toch? Ik werk thuis, dus heb alle tijd en aandacht voor hem. Zodra het kan halen we of het nu zieke kitten op (als de urinekweek de juiste uitslag heeft morgen) of toch het andere katertje.
Ik duim heeeeeeeel hard met je mee dat de zieke kitten alsnog opknapt en niks extra's onder de leden heeft, zodat je toch nog de 2 kittens hebt waar je zo naar hebt uitgekeken.
Is ze ook al wat afgevallen?
). Hij bijt gelukkig niet door, maar ik ken het gedrag niet echt vanuit eerdere katten. 

Voelt niet goed om nu halsoverkop ergens een andere kitten vandaan te trekken. Hebben heel bewust voor deze fokker gekozen. Dan is de kitten die zondag komt maar een paar weken alleen, heb dat liever dan haastig ergens anders er eentje kopen. Berdien schreef:Zelfde fokkerVoelt niet goed om nu halsoverkop ergens een andere kitten vandaan te trekken. Hebben heel bewust voor deze fokker gekozen. Dan is de kitten die zondag komt maar een paar weken alleen, heb dat liever dan haastig ergens anders er eentje kopen.