Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb echt geen verstand van kleuren helaas.
Hij is leuk!
Heerlijk zo samen in het raam! Hangt de rode lamp al?
Houtkorrels zijn natuurlijk niet om op te plassen. Die hengel je de hele dag door uit de bak en ga je het hele huis door achterna, dat is veel leuker dan de 50 andere speeltjes die op de grond liggen
Ik hou nog even vol, maar ik vrees dat de bak heel hard weer op Marktplaats staat.

Nog maar 4 jaar kleuteren
De cavia's vieren het feestje mee zo te zien! En ik ben ook helemaal verliefd op die veel te grote oren
Ik vraag me ook echt af of Dolce er ooit in groeit.. Ik denk dat ze voor altijd veel te grote oren houdt
De drollen niet, dat weet ik, maar ik dacht de plas wel.. Daarom heb ik juist een peewee bak genomen. De drolletjes eruit wippen en die in de rest container, de gezeefde uit elkaar gevallen korrels in groen.. Grof en fijn grit vinden ze beide prima gelukkig. Alleen onze grijze bak wordt er zo enorm zwaar van (weinig ander afval dus de bak zit vol met hoofdzakelijk grit).
Ik dacht dat het probleem voornamelijk in de poep zat. Mijn beredenering was dat knaagdier afval wel in de gft mocht en dat veel mensen (vooral ook collega's hier) de houtkorrels gebruiken voor de konijntjes. Dus ik dacht mooi, dan is de plas en poep gescheiden en kan het mooi gescheiden weg. Niet dus
(wel blij mee hoor dat ze zoveel drinken, 1 van mijn vorige katten dronk zo slecht dat ze regelmatig ook blaasontsteking had dus dat is altijd een angst gebleven)