Nou mijn diertjes werden altijd wat chagrijnig als ik ze op minder voer ging zetten...
Dat stropdasje!
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-12 17:33
Hij krijgt niet minder voer, maar voer dat lager is in vet
Op FB post ik wat vaker dan hier, voor de geïnteresseerden > http://www.facebook.com/LokiTheHedgehog Op tumblr nog meer, daar kun je ook gifjes plaatsen wat op FB niet kan plus dat hij daar ook de meeste volgers heeft want tumblr is zoveel leuker dan FB
Oh en hij stond laatst op cuteoverload.com http://cuteoverload.com/2012/12/06/clic ... like-loki/ Kende die hele website niet, maar iemand zei dat ik hem eens in moest sturen dus ik dacht waarom niet, maar ze bleken erg snel te zijn dag erna stond hij erop. Site staan wel verslavend veel schattige beestjes op
Ja, ik kende het van naam maar nooit echt op gekeken. Maar volgens mij is het ook wel een redelijk bekende site. Zoveel schattige diertjes
In principe overeten egels niet (uitzonderingen daargelaten) dus voer minderen is echt een beetje het laatste wat je kunt doen als lager in vet nog niet werkt.
Nummus
Geplaatst: 12-12-12 17:44
Tja ik dacht vroeger ook dat konijnen niet overeten... Tot ik de twee huidige monsters aanschafte. Nu ze wat gegroeid en gewend zijn lukt het wel weer maar tjongejonge.
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-12 17:46
Haha Nee, Loki laat gewoon de rest in zijn bakje zitten als hij vol zit. Maar ik weet wel wat hij ong eet want ik geef het altijd met een lepel dus dan komt het precies goed uit. Hij eet ook niet teveel verder, dus ik zou hem al niet zoveel op zijn voer kunnen korten anders krijgt hij weer zo weinig binnen.
Tja ik geef ze ook niet meer dan ze nodig hebben hoor, maar soms is het lastig inschatten. Ik denk dat Loki wat minder hard en hoog stuitert dan een stel konijntjes van 5 maanden.
Ik heb hem al een paar keer op FB voorbij zien komen en nu blijkt het ook nog eens een bekende Bokker te zijn!
Hij is echt te schattig!
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-13 20:26
Het gaat goed hoor met Loki! Nog steeds gewoon zijn gangetje zoals altijd, de tijd vliegt nog even en hij is alweer 1 jaar Niet meer zoveel gepost hier de laatste tijd maar ik post anders 3x zijn foto's (tumblr, FB en hier) en zijn blogje heb ik het nogal druk mee want hij heeft enorm veel followers en ik krijg ook erg veel vragen enzo