Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 20:53

Snadrem die van mij zijn lid van dezelfde poezen fight club :') niets mooier dan je zus vangen van achter het gordijn (dat je dan het halve gordijn meeneemt in je sprong is bijzaak toch O:) )
Wel handig trouwens als de cavia's de deur open doen voor de katten!
Is Victor niet stiekum onderdeel van Victor en Rolf? Beeldig hoor die tapijten zo! Ik denk dat ie ze zo wil verkopen aan mijn terrors.. Die zijn het er niet mee eens dat er geen groot kleed ligt, die spelen zelf voor kleed.
Ik hoop trouwens dat de plantenspuit heeft geholpen!

Snadrem

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 07:42

Ik ga het straks zien/horen, want de tweede nachtdienst zit er op dus ik mag straks naar bed. Eens kijken of ik nog een inval krijg zo.

En Poezenfightclub is dus groter dan we dachten. Een gordijn geeft inderdaad wel net die extra dimensie aan een goeie knokpartij die je anders altijd mist. Het is pas zinloos geweld als er geen gordijnen bij betrokken zijn.

Onze katten moeten elkaar maar niet toevoegen op Instagram, want dan gaat het helemaal van God los.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 11:57

Haha nou idd, laat ze maar geen vriendjes worden op Instagram := ik lees express het topic al niet als ze mee kunnen lezen, dat is veiliger ;)
Ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen!

Vanmorgen klom 1 van de dames zo omhoog in de gordijnen :wow: dus vriendlief was not so amused.
Vervolgens wilden de terroristen mijn vriend opvrolijken met een feestje, inclusief confetti van wc papier :') mijn vriend is geloof ik even klaar met de terrors voor vandaag, zou me niks verbazen als hij zo even een rol behang regelt om ze achter te plakken _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 16:05

Wat een leuk topic, veel verschillende meningen en inhoudelijke uitleg, fijn!

Ik woon sinds eind maart samen, dus ook met de daar woonachtige kater en poes. Bella is begin deze week 5 geworden en Boef wordt volgende maand 6. Ondanks dat ik alles met die twee kan doen, merk ik dat mijn partner, zeker met Boef, net wat vrijer/verder 'durft' te gaan. Terwijl Boef mij juist meer opzoekt.

Toen we dit eens bespraken gaf mijn partner aan Boef nog steeds als een kleine kitten te zien, wat natuurlijk logisch is. Het leek mij ook heel fijn om zo'n band op te bouwen met een kitten. Nu is het zo dat de moeder van een vriendin van ons een straatpoes heeft opgevangen, deze poes bleek zwanger te zijn. Mama Nel blijft bij die moeder wonen, zusje Soof gaat naar die vriendin en kleine Bibi komt over 2 weken bij ons wonen, ze is vandaag 9 weken, 11 weken leek ons een mooie leeftijd om haar op te gaan halen :)

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 16:50

Leuk Allill welkom.

Hier mogen de katten ook in de slaapkamer en slapen eigenlijk vrijwel altijd alle drie op bed dus wordt lekker ingebouwd. Haru heeft soms nog de neiging speeltjes op bed mee te nemen maar die stop ik dan onder mijn kussen en dan gaat hij vrij snel slapen.
Heb wel weinig bewegingsruimte :')
Afbeelding

De van de katten gordijnen fightclub zijn ze hier ook lit gelukkig wel alleen als ik waker ben. Haru klimt gelukkig niet echt dat scheelt weer

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 17:44

Moos vond dat ik wel met een plantje minder kon dus kwam ik thuis van werk in deze ravage..

Afbeelding

Afbeelding

En dit vond Moos ervan :P
Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 18:09

Oohh Moos :=

Ik geniet zo van jouw verhalen Snadrem, wat een geboefte :D

Leuk Aillill, een kitten!

Ik ben heel benieuwd hoe onze mannen het hier gaan vinden. Ze groeien wel echt letterlijk in de woonkamer op, tussen andere katten en een berg honden. Hoop dat ze mijn planten een klein beetje heel laten. En de bank := Verder kan ik niet wachten! Nog dik vijf weken.. Krijg wel veel fotos en filmpjes! En na onze vakantie gaan we weer even met ze knuffelen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 19:39

Ailill welkom.
Heb je foto’s van jullie katten?

Victor stijlt de woonkamer wel af.
Over een tijdje ga je dit terug zien bij VT wonen. Geen visgraat vloer maar struikel kleden.

Confetti is toch leuk. Flauw om dat niet lollig te vinden.

Hier zijn de kleuters (kittens) druk met insecten vangen.
Vensterbank vegen ze leeg. Hordeur (al terug gerold) springen ze driekwart hoogte in.
Sta je onder de douche staan de kleuters, moeder en tante te stalken voor de deur.
Naar de wc wil ook iedereen mee. Pfff.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 20:07

Ja Luuntje, naar de wc ga je nooit alleen. Dat is een familieaangelegenheid. Net als in de hordeur klimmen, bijzijn is meemaken!

@muppetmayo: Confetti is toch superfeestelijk, misschien is je vriend gewoon een beetje een partypooper. De kracht zit hem in de herhaling, dan gaat ie het vanzelf wel een keer waarderen. Net als de Miley Cyrus/ Sia aspiraties van de dames. Swingen from the chandeliehieeeeeer of in comen als een wreckingball zijn wel heel erg 2013/2014, maar nog steeds hip zat. Hij moet gewoon effe wennen.

Welkom Ailill! Leuk dat jullie er een kleine donderstraal bij krijgen! Hopelijk ben je niet enorm gehecht aan mooie spullen of een Pinterest interieur.

Ik zou Moos overigens een cursus planten verpotten aanbieden. Het ontpotten kan hij al prima.

Ik heb vandaag geleerd dat het zijn van een binnenhuisarchitect het Melkert baantje van Victor is. Hij zit namelijk nog steeds bij het AT en kwam mij voor de zekerheid maar even met veel bombarie wekken na vier uurtjes slaap. Ik moet hem nu eigenlijk dankbaar zijn, want ik heb me nu niet verslapen voor nachtdienst nummer drie die over een paar uurtjes start. Bedankt. Victor. Tof van je. :\

Lucas is niet zo van de handhaving als zijn broer en neigt meer naar een carrière als stalker. Maar dan zo'n stalker die je laat schrikken en dan heel hard weg rent :') en als je hem dan op zijn beurt laat schrikken, springt ie met zijn voorpootjes omhoog in de lucht en rent daarna heel hard weg _O-

Maar los van al dat stalken en sluipen is het echt een knuffeltje aan het worden en kwam hij vanmiddag (nadat ik door het AT mijn bed uit was gejankt) heel lief bij me liggen <3

Afbeelding

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 22:01

Wat heb jij een boeven snadrem! Ik vind ze wel echt schattig zo.

Ik heb vandaag paspoorthoesjes gemaakt voor Elani en Lanah. Morgen voor Kito en Nishi.

Afbeelding

En ja wat ik hiervan moet zeggen…

Afbeelding

Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 01:12

Hahahaha die ligt er lekker ingestopt bij zo :')

Wat leuk die paspoorthoesjes!! En tof dat je dat zelf kan maken :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 07:44

@ xoran superleuk. Ik zou ook graag hoesjes maken maar vindt een cricut te duur. Ben bang dat ik te weinig ermee ga doen

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 09:14

Hiervoor heb je alleen een sublimatieprinter en een pers nodig :) of je bestelt hoesjes ergens :)

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 11:04

Wat geweldig die hoesjes. Echt heel mooi.<3

Hier liggen de katten als het koud is op bed ook graag onder de dekens. Haru kruipt er op schoot ook graag onder :')
Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 11:09

xoranlover schreef:
Hiervoor heb je alleen een sublimatieprinter en een pers nodig :) of je bestelt hoesjes ergens :)

Waar kan je die bestellen? De hoesjes

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 11:13

caro29 schreef:
xoranlover schreef:

Waar kan je die bestellen? De hoesjes

Met foto erop? Ik wil ze best voor je maken hoor. Er zijn ook websites waar je ze kunt bestellen met foto erop.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 11:57

Oohh als wij de paspoorten van de mannen hebben dan kom ik zeker even bij je vragen xoranlover! Wat leuk!

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 12:21

Dat mag :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 13:24

Ik wil alleen de naam van de cattery erop. Ik heb nog geen logo. Ik denk dat ik verkeerd zoek

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 13:29

Zonder foto?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 13:34

Ja denk het wel. Ik heb sws nog geen mooie foto’s van mijn katten. Krijg ze er niet goed op in mijn eentje

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 13:43

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 19:17

Meet Bibi, vandaag 9 weekjes :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 19:29