Nieuwe poezen gearriveerd en al aan het settelen. Onvoorstelbaar hoe snel het soms gaat. Ken ze ook waar het maanden duurt.
Morgen gaan er bij mij vandaan weer twee verhuizen. Dan heb ik er nog 4, er is al meer belangstelling voor dus ik hoop dat die straks ook een fijn plekje krijgen.
Dan stop ik even met opvangen om wat rust te krijgen, 1 van mijn katten heeft dat even nodig merk ik. Ze komt niet beneden want ze vindt het te druk met die kleintjes.
Ooh Warre is leuk Wat goed van je om een al wat oudere kat te adopteren! Ik heb er over nagedacht voordat ik m'n kittens kreeg, zelfs nog wezen kijken bij een stel katten in een opvang waar de jongste 13 was maar uiteindelijk toch niet gedaan. Dit zijn mijn eerst eigen katten en dan wil ik er toch het liefst zo lang mogelijk van genieten Nu is dat met kittens ook geen garantie natuurlijk, je weet maar nooit.
Ik ga morgenmiddag voor 't eerst langer dan een paar uur weg, maandagavond weer terug. Maar gelukkig wil m'n oma graag voor ze zorgen Morgen komt ze 2x en maandag zelfs 3x, zooo fijn. Dat stelt me wel gerust, ik heb echt het gevoel alsof ik m'n kinderen alleen achterlaat
Oh dat gevoel ken ik helemaal. Johnny is t wel gewend om een hele dag alleen te zijn. Gisteren mocht Cash ook los blijven en zijn we eerst 's morgens half 10 weggeaan en waren we rond half 4 weer thuis. Bij thuiskomst was Cash en extreem aanhankelijk want die vond t maar niks zo lang zonder mensen in huis. Johnny heeft t nooit leuk gevonden, vandaag ook de aankoop van Cash.
luuntje
Geplaatst: 15-08-21 11:17
Cissy fijn dat de kittens op kamers gaan. Geeft jou en je kat(ten) weer rust.
Rambogirl soms moeten katten even alleen zijn.
Ik ga morgenochtend speuren met de hond. Azula is dan ook alleen thuis. Misschien zit andere poes ook binnen.
Ja, zo gaat dat. Ze moeten gewoon alleen kunnen blijven hoor.
Ik heb voor Tom Poes een touwtje overdwars over de tuin gespannen met wat lintjes en speeltjes eraan geknoopt op verschillende hoogtes. Vooral de lintjes bewegen lekker in de wind en zijn een succes!
luuntje
Geplaatst: 15-08-21 16:10
Goof wat een leuk idee.
Azula en hond helpen ons met klussen in huis. Echt wat zou je zonder ze moeten
Echt, ik zit me weer helemaal te verlekkeren op de nieuwe foto’s van mijn katertje “Q” die binnenkort hier komt wonen.
Hij is gewoon zo leuk ik ben helemaal verliefd.
Appeltje_1
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-21 21:17
Hey lieve Bokkers,
Gister hebben wij tragisch nieuws gehad. Ik was er nog niet klaar voor dit gister meteen te vermelden.
Gister avond om 19.30 hebben wij een belletje gehad... Om 17.30 gingen de "eigenaren" met de tractor hooi halen. En ons lieve vriendje zat daar verstopt tussen dat hooi. Toen ze het hooi pakte is hij waarschijnlijk naar beneden gesprongen. Precies op dat moment reed de tractor naar achter.... Hij heeft het niet gehaald... Ze hebben hem nog geprobeerd naar de DA te brengen, maar het was te laat. Hij was namelijk niet helemaal plat, maar tot een deel. (sorry klinkt heel erg) Opzich was hij te redden, maar dan had hij met pijn geleefd. Dus hebben ze hem ingeslapen. Wat ik hem wel gun.
Maar nu zijn we ons lieve vriendje dus kwijt. Mijn hart is in stukken. Alweer. We zijn alweer een vriendje kwijt. Weer lig ik in tranen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Moeten we nog wel een nieuwe nemen? Wel toch, want het is voor het welzijn van Happy.
Ik sluit dit af met tranen... Dag lieve grote, kleine vriend....
Bah, wat een verdrietig verhaal. Arm ding. Het zit jullie echt niet mee zeg, wat rot.
Daphara, wat een charmeur zeg.
Faelynn
Geplaatst: 15-08-21 22:11
Wat ontzettend verdrietig appeltje, heel veel sterkte. Hoop maar dat de poes dan inderdaad snel ingeslapen is en niet te lang geleden heeft. Voor mij echt de reden dat mijn katten niet uit de tuin mogen en ook niet zonder toezicht buiten komen, in mijn werk als paravet te veel van dit soort pijnlijke "ongelukjes" gezien
Och Appeltje... wat een kløte nieuws, arme muppie.
Ik zie hierboven een leuk verzonnen waslijntje met van alles eraan. Ik zou daar wel toezicht op houden want ze kunnen zichzelf lelijk ophangen aan dat soort speelgoed. Dat je je daar wel van bewust bent.
Ik blijf gewoon lekker naar jullie foto’s kijken. Misschien komt er nog eentje op ons pad.
Nu gaan we nog even wachten, even over het verdriet komen.
meniekske
Geplaatst: 16-08-21 09:19
Appeltje, wat een rot nieuws. Heel veel sterkte.
Luuntje, zo herkenbaar die hulp. Als ik de kattenbakken uit schep zit Iris altijd bij me. Tijdens het huishouden doen heb ik er ook altijd wel in de buurt.
Goof, wat een leuke foto's. Hij voelt zich duidelijk thuis bij jullie.
Xoranlover, wat heb je toch een leuk nest!
caro29, heerlijk die brittenbolletjes!
Tancreda4, wat leuk je nieuwe aanwinst.
Hier gaat alles weer als vanouds, net of Iris er al lang is. Ook met het eten gaat het super, ze ligt smorgens gewoon uit te buiken van de brokjes die ze gegeten heeft. Vanmorgen betrapte ik dr samen met mijn andere jonkie samen op de krabpaal, daar lagen ze nog samen lekker te slapen.
Rambogirl
Geplaatst: 16-08-21 12:19
Appeltje wat een vreselijk nieuws. Ik word gewoon misselijk nu ik t lees.
Daphara wat een mooi beestje. Naam vind ik fantastisch. Zo noemt iedereen mn vriend ook
Hebben jullie misschien tips voor mij? Cash is namelijk echt obsessief met willen tuttelen / zuigen. Bij mn vriend doet tie t gelukkig niet meer. Maar bij mij juist alleen maar meer. T is op zich natuurlijk onschuldig, dus straffen wil ik m niet. Als ik op de bank zit komt tie meteen aangerend hiervoor. Ik zet m best vaak weg want hij "melkt" ook met zn nageltjes en mn hoofdhuid vind t niet zo tof meer. Maar als ik m nu dus weg zet, gaat tie ook net zo hard door op een kussen.... We hebben vroeger namelijk een kat gehad die op dr 21e nog altijd elke nacht op mn moeders nachthemd tuttelde, dus werd elke ochtend wakker met een doorweekt nachthemd
Hij is nu 11 weken. We hebben m t eerst gezien met 6 weken en op 7 weken zijn we nogmaals gaan kijken. Toen wilde die man eigenlijk al dat we m meenamen, maar ik heb t gelukkig nog kunnen rekken tot hij echt 8 weken oud was.
Wat een vreselijk nieuws Appeltje. Wat erg Hopelijk komt er weer iets op je pad.
Bij ons zijn de kittens nu 4 weken, 2 poesjes 1 katertje. We hebben besloten om ze pas over 2/3 weken te gaan aanbieden voor een nieuw tehuis. Zodra ze gezond zijn verklaard door de DA. Dan kunnen ze met 9 weken bij mama weg. Die heeft het best wel zwaar en moeten we flink bijvoeren.
Appeltje_1
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-21 18:50
Vervelend dat ze het zo zwaar heeft. Het zijn wel hele knappe koppies!