Kruimeltje ... da's onzijdig of 2-zijdig. Komt goed.
Pluttersput
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-21 20:11
Suzanne F. schreef:
Ik ben team Kruimelientje!
Ik denk wel dat het dat gaat worden, als het een dame is. Oh.. ik hoop toch zo dat het geen dame is
Pluttersput
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-21 20:12
Lotus83 schreef:
Hij is echt fantastisch mooi geworden
Mooi en vooral ook heel lief en rustig. Vindt iedereen leuk en aardig, bijt niet, doet altijd voorzichtig. Alleen mijn neuspiercing blijft een beetje een discussie punt. Ik wil hem er in, Kruimel wil hem er uit
justdiesel
Geplaatst: 08-08-21 20:50
Kruimel is toch neutraal, kan voor zowel jongen als meisje. Is gewoon een leuke naam.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 08-08-21 20:54
Ik blijf gokken op een man Ben benieuwd! Stuur je het naar Gendika? Want dan heb je volgende week al resultaat Ik vind het wachten altijd ZO lastig
Ik heb geen idee! Zijn kweker regelt dat allemaal voor me, omdat hij de cites papieren ook voor me regelt Dus het zal gewoon afwachten worden! Kruimel heeft nu wel heel sneu een frommel plekje op zijn borst des te meer reden om hem nog meer kusjes te geven!
Misschien heb ik het gemist, maar waarom hoop je dat hij geen zij is? Ik blijf het helemaal geweldig vinden hoor. Als je die eerste foto’s bekijkt, bijna niet te geloven
Oh het maakt me niet uit hoor! Maar ik ben er zo op ingesteld dat het een jongen is dat ik er echt aan zou moeten wennen als het een zij blijkt te zijn
O op die manier. Net als die vrouw die er rotsvast van overtuigd was een meisje te krijgen en toen was de nieuwgeborene ineens een jongen. Even schakelen haha
Kruimel vond zichzelf heel zielig en hongerig, want zijn middagvoeding is er uit gelaten hij begon minder en minder te eten smiddags, dus ik dacht hop, die voeding er ook tussen uit! Dan alleen nog smorgens en savonds, en de rest moet hij echt zichzelf zien te redden.
Kon ik wel mooi zijn kuifje voor jullie op de foto zetten!