Wij vangen ook kittens op, maar ik sluit ze 's nachts wel op in een grote bench. Ze lopen in de huiskamer tussen de 2 honden en onze eigen 2 poezen en dan heb ik toch liever dat ze 's nachts in een kooitje liggen. Ook al we overdag weg zijn, moeten ze even in de kooi. Vinden ze niet erg hoor, wennen ze aan. Maar als we overdag thuis zijn, lopen onze dondertjes los door het huis. Ze spelen door het huis en als ze moe zijn, ploffen ze wel ergens neer om te gaan slapen. Ergens op een stoel, of op de bank of zo. Soms gaan ze zelf in de bench liggen slapen. Ons asiel houdt er andere afspraken op na qua enten. de eerste enting bij 9 weken en een week later mogen ze (eventueel) naar een nieuw baasje als die zich heeft gemeld. Drie weken later (met 12 weken) krijgen ze de tweede enting en dan moeten ze ook nog 1 of 2 weekjes bij het opvanggezin blijven. Voer, kattenbankzand, bench en andere benodigdheden kunnen we krijgen van het asiel. De kosten van een DA worden ook vergoed. In principe kost het mij geen geld, maa ja, ik verwen het spul toch wel met lekkere hapjes zoals lamshart (erg gezond) en lekkere vis.