Ziet er heel ontspannen uit, waarom heeft ze geen Cap op? of is er een in de maak want heeft ze geen moeilijk hoofd of past ze Capmaat 58? dat zal toch zeker wel lukken.. En ze moet iets aan haar houding denken. Maar verder is het super netjes!!
sja wat zal ik nou zeggen:+ vind het stang gebruik wel wat streng, en ze mag wel wat vriendelijker kijken voor de jury verder ligt/zit ze er wel netjes op, startte ze nou ook op wedstrijd?
whahaha echt geweldig dit. dressuurmatig zie ik ze een heel eind komen maar misschien kan ze zich ook op het springen richten. lijkt me een echte spring kat!
Jij bent toch ook niet helemaal goed in je bovenkamer he..crossmonster! Welke idioot laat nou haar kat voor de eerste keer zonder helmpje rijden, en ook nog eens zonder body protector. Ik heb daar dus geen goed woord voor over. Paard heeft geen eens een zadel op...onverantwoord!!! Kijk, die van mij rijd al wat langer en is inmiddels Z dressuur, maar zelfs die mag niet zonder een helm rijden. Nee hoor....ik vind het niet best wat jij doet met je arme kat.
Op bouwend commentaar...je wil opbouwend commentaar?? Allereerst zit ze veels te scheef op het paard, kijkt steeds in de verkeerde richting dan waar ze heen gaat, om nog maar te zwijgen van de teugel hulp die ze heel duidelijk niet snapt. Nee deze moet nog heel veel leren en ik zou toch echt hulp inschakelen van een zeer ervaren persoon. Wie weet gaat het dan nog wat worden..
ik dacht, ochjee weer zo'n triest geval dat niet met ap rijdt en dan ook nog in haar titel gaat zetten dat ze hier geen commentaar op wil hebben. haha reken maar dat ik raar op keek
Geweldig haha, ik zou ook echt zo hard moeten lachen als ik dat buiten tegenkwam Super schattig en ik duim heel hard mee dat Allison de rol in GTST krijgt!
Moet je wel laten weten als het daadwerkelijk gebeurd, want ik kan niet al te vaak meer kijken, ben dan meestal op stal of onderweg naar huis. Maar dan neem ik het op
Hahahah geweldig!!!!! Vind trouwens wel dat die erg scherp op de poot is:P... Verder zou ik m nog iets ronder rijden en voor de rest ziet het er super uit!